-->
טבע וילונות
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-57575753
עיצוב הבית באמצעות וילונות

עיצוב הבית באמצעות וילונות

עיצוב הבית באמצעות וילונות הפך לכך כך נפוץ מהסיבה הפשוטה שוילונות מצליחים לבדם לסגנן את כל החדר. סלון ללא וילונות לא יראה כלל כמו סלון עם וילונות, גם אם הריהוט זהה. הסלון, חדר שינה של ההורים או חדרי הילדים מקבלים מיידית מראה אחר, חמים ונעים יותר. מדובר באחד מפריטי העיצוב האהובים ביותר בחבר מעצבי פנים.

עיצוב הבית לבד או עם אדריכל

סלון עם ספות ווילונות לבניםעיצוב הבית באמצעות וילונות באופן עצמאי או בעזרת אדריכל פנים? עיצוב הבית באמצעות וילונות יכול להיעשות כמובן בתמיכתו של איש מקצוע או לבדכם.

מעצבי פנים שבקיאים בענף העיצוב ומכירים את הדגמים השונים הקיימים בוילונות, ידעו להבדיל בתפקידים של כל אחד מהם, יכירו את הטקסטורות, הבדים והגוונים שמהם ניתן לעשות וילונות וכיוצא בכך, קטן הסיכוי שתטעו בבחירת הוילונות שלכם.

כמובן שהנכם יכולים גם לבחור לבד וילונות לעיצוב הבית שלכם.

עיצוב הבית באמצעות וילונות

אם הנכם מחליטים לא להיעזר בשירותיו של אדריכל, להלן כמה טיפים שיסייעו לכם לעשות את הדברים כהלכה. ב"עיצוב הבית באמצעות וילונות" אין הכוונה רק אל הסלון אלא גם לחדר עבודה, חדר ילדים, חדר הורים, פינת אוכל ואפילו חדר מקלחת ומטבח.

  • לכן, בשלב ראשון עליכם לקחת מידות של כל החלונות בהם תרצו לתלות וילונות. לאחר שידועים לכם המידות המדויקות של כל חלון, הוסיפו לכל צד מהחלון כ-10 ס"מ פחות או יותר וזאת מכיוון שוילון אמור לכסות את כל המפתח.
  • בשלב שני, יש לבדוק את כיווני האוויר של כל חדר ועד כמה אור השמש חודר אל חלל החדר במהלך היום. לא תבחרו בהכרח אותו דגם של וילון לכל חדרי הבית וזאת מכיוון שלכל חדר כמות אור שונה הנכנסת אליו, יתכן והסלון זקוק לוילון הצללה בעוד שבחדר ילדים תוכלו ללכת דווקא על וילון רומאי רך העשוי מבד שקוף.
  • השלב השלישי מתייחס לסגנון הריהוט של כל חדר וחדר. כמובן שעיצוב הבית באמצעות וילונות צריך להיות בהתאמה לריהוט שלכם. כך שאם למשל בחרתם לרהט בסגנון ארט-דקו את הסלון, אינכם יכולים ללכת על וילונות קלאסיים שופעי בד עם כיווצים.
  • אם לעומת זאת, ריהוט הסלון די קלאסי ו"שקט" אז מוטב ללכת על וילון "שמרני" יותר כמו וילונות בד. אלה הוילונות הנפוצים והמוכרים ביותר, לא נמצא להם תחליף ובבתים רבים וילונות בד נשארים המועדפים. הם מעניקים המון רוך למקום ולרוב ניתן למצוא גם בתקציב לא גבוה במיוחד, בד המתאים לנו.
  • ולבסוף, השלב האחרון מתייחס לבחירת הגוון. מעצבי פנים ימליצו לכם ללכת על גוונים כמה שיותר סולידיים שישתלבו בקלות עם שאר הריהוט ושלא ימאס לכם מהם מהר מדי.