-->
טבע וילונות
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-57575753
וילונות לגן ילדים

וילונות לגן ילדים

וילונות לגני ילדים

כל וילון המותקן במרחב ציבורי חייב לעמוד בתקני בטיחות מתאימים על מנת להבטיח את בטיחות השימוש בו, אלא שכאשר מדובר על וילונות לגני ילדים, תקני בטיחות אלה הופכים לקריטריון המרכזי והחשוב ביותר בבחירת וילון. כך למשל, בבחירת וילונות לגן ילדים יש להימנע לחלוטין מדגמי וילונות המכילים רצועות או חוטים חופשיים כדוגמת וילון ונציאני או וילון גלילה, ואשר יכולים ליצור סכנת חנק או מעידה עבור ילדי הגן. בגן פעוטות מומלץ להימנע גם מהתקנת וילונות כפולים שבתווך שביניהם יכולים להיכלא הפעוטות ולעמוד בסכנת חנק. כל אלו הם שיקולים שעל הצוות החינוכי בגן לקחת בחשבון לפני הזמנת וילונות, ורצוי להתייעץ גם עם הגורם המקצועי ממנו מזמינים את הווילונות על מנת לקבל תמונה מלאה על הסיכונים שיכולים לנבוע מהדגמים הנבחנים. מיותר לציין כי כל וילון בד וכל מוצר הצללה או האפלה אחר המותקנים בבית ספר או בגן ילדים, חייבים כולם לעמוד בתקן חסינות אש.

למידע נוסף לחצו כאן

חוזק מבני וגובה וילון – לטובת הווילון ולטובת ילדי הגן

 

בבחירת וילונות לגני ילדים ישנה חשיבות רבה גם לבחירת וילונות בעלי חוזק מבני רב, שבא לידי ביטוי בעיקר במנגנון התלייה של הווילונות. ילדים ופעוטות עשויים לתפוס את הווילון כמעין משחק מהנה ולמשוך אותו בחוזקה מתוך משחק. מנגנון לא יציב ולא מחוזק היטב עלול לגרום לסכנה לקריסת הווילון על הילדים ועל כן חשוב לבחור וילונות שמבוססים על מנגנוני עיגון חזקים ורובסטיים. כמו כן, בגני ילדים ההמלצה הגורפת היא להימנע מווילונות בגובה של פחות ממטר מהרצפה. בחירת וילון בגובה המתאים יכולה למנוע את כל הסיכונים שאותם פירטנו לעיל מעצם מניעת המגע בין הילדים ובין הווילון. שיקולים של אסתטיקה והצללה הם חשובים, אך באים בעדיפות שנייה אחרי נושא בטיחותם של ילדי הגן.

בחברת טבע וילונות תוכלו למצוא צוות מקצועי שיכווין אתכם בכל הנושא של בטיחות וילונות לגני ילדים ויסייע לכם לבחור וילונות אסתטיים בעלי מקדם הצללה המתאים לצרכים שלכם וכל זאת תוך הקפדה יתרה על כל נושא הבטיחות של ילדי הגן. לפרטים נוספים וקביעת פגישה לבחירת וילונות לגן ילדים, המיוצרים על ידינו בתהליך ייצור מחמיר בכל הנוגע לחסינות אש ונהנים כולם מתו תקן ממכון התקנים הישראלי, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 053-57575753 ואנו נשמח לענות לכל שאלותיכם בעניין.