-->
טבע וילונות
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-57575753
וילונות מיוחדים לבית

וילונות מיוחדים לבית

וילונות מיוחדים

יש לכם רעיון לווילון שאתם רוצים להתקין בחדר השינה, בסלון או במשרד, אבל אתם לא מוצאים שום דבר שיכול להתאים לכם בחנויות הווילונות? בתוך עולם הווילונות ישנה קטגוריה שלמה שנקראת וילונות מיוחדים, ובה למעשה פועלים אך ורק אנשי המקצוע שחיים את עולם הווילונות מדי יום ביומו ומתמחים לא רק במכירת וילונות, אלא גם בתכנון שלהם, בעיצוב שלהם ובייצור שלהם. אילו סוגים של וילונות מיוחדים תוכלו להזמין ולמי אפשר לפנות בעניין? על כך תוכלו לקרוא בשורות הבאות.

ליצירת קשר לחצו כאן 053-5757573

למידע נוסף לחצו כאן

מה זה וילון מיוחד?

ובכן, וילון מיוחד הוא כל וילון שכולל בתוכו אלמנטים שלא ניתן למצוא בקטגוריות הווילונות הסטנדרטיים. במרבית המקרים מדובר בווילון שמבוסס על קטגוריה מסוימת, אך כולל בתוכו אלמנטים מיוחדים שאינם מוצעים בחנויות המיינסטרים. כך למשל, וילונות המבוססים על מספר בדים בעיצובים שונים, גוונים שונים ודוגמאות גרפיות שונות, המתכתבים זה עם זה מבחינה עיצובית ומתחברים יחד לווילון אחד מעוצב. וילון רב שכבתי הוא דוגמא נוספת לווילון מיוחד, כמו למשל וילון תחרה הנמתח עד הרצפה ועליו שכבת וילון נוספת בעיצוב ויקטוריאני בחלק העליון של הווילון. וילונות בסגנון מסך במה עם כפלים צרים וצפופים, וילונות גלילה או ונציאנים עם הפעלה חשמלית – כל אלה יכולים להיכלל בקטגוריה של וילונות מיוחדים, כשהמכנה המשותף לכולם הוא שלא ניתן להזמין אותם מן המדף בחנויות מיינסטרים.

וילונות מיוחדים לבית

איפה אפשר להזמין וילון מיוחד?

בפנייה לגורם מקצועי שיתכנן, יעצב וייצר עבורכם וילון מיוחד, אתם רוצים לוודא שתחילה שמדובר בגורם שחי את עולם הווילונות ועוסק באופן שגרתי, לא רק במכירת וילונות אלא גם בייצור וילונות. כמו כן, אתם רוצים לוודא שאותו גורם מקצועי מציע שירות של וילונות בהתאמה אישית, בדגש על התאמה אישית בכל סוגי הווילונות לרבות וילונות גלילה וונציאניים, ולא רק בקטגוריית וילונות הבד. גורם מקצועי שמציע את האפשרות להזמנת וילונות מיוחדים חייב לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של עיצוב וייצור וילונות, גם בהיבט האיכותי והפונקציונלי אך גם ובעיקר בהיבט העיצובי עם יכולת ממש "להפיק" עבורכם את הווילון שאתם מדמיינים ושאולי אין עוד אחד כמוהו.

בחנות הווילונות טבע וילונות תוכלו למצוא בדיוק את אנשי המקצוע הללו, שמאפשרים לכם להזמין וילונות מיוחדים בכל סגנון, מכל סוג, בכל עיצוב ובכל מידה. לרשותנו צוות של אנשי מקצוע המתמחים בעיצוב ובייצור וילונות, בעזרתם תוכלו להביא אל העולם כל רעיון שעולה בראשכם. לפרטים נוספים וקביעת פגישת עבודה, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 052-57575753.