-->
טבע וילונות
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-57575753
וילון אטום לחדר שינה

וילון אטום לחדר שינה

וילון אטום לחדר שינה

וילון אטום, ויש שיקראו לו וילון האפלה, וילון החשכה או וילון הצללה, הוא וילון שעשוי מבד או חומר אחר, שלא מאפשרים מעבר של אור. בפרישת וילון אטום לחדר שינה, תוכלו לסגור את הווילון מקצה לקצה ולהשיג חושך מוחלט בחדר ממש כמו תריס סגור לחלוטין. לחילופין, תוכלו לפתוח את הווילון וליהנות ממעבר חופשי של אור פנימה או לפתוח אותו באופן חלקי ולשלוט בהיקף האור שחודר לחלל הפנימי. השאלה היא האם אתם זקוקים לווילון כזה ואם כן, מהי התצורה הטובה ביותר ליישומו, ועל כך נדבר ממש כאן בשורות הבאות.

למידע נוסף לחצו כאן

ליצירת קשר לחצו כאן 053-5757573

וילון אטום לאור – למי זה מתאים?

וילון אטום לחדר שינה הוא פריט שאפשר לפגוש בעיקר בבתי מלון. בתי מלון בדרך כלל לא משתמשים בתריסים מובנים ולכן חייבים לספק פתרון שיאפשר לאורחי המלון להחשיך את החדר לחלוטין בשעות היום. מצב זה אופייני מאוד לבתי מלון, אך קיים גם בבתים רבים שבהם מתוך שיקולי עיצוב או שיקולים פונקציונליים אחרים, לא הותקן תריס מובנה בחדר השינה. במקרה זה, תוכלו להשיג את אפקט ההחשכה של תריס מובנה באמצעות וילון אטום לאור. יחד עם זאת, וילון אטום לאור יכול להתאים גם לחדרי שינה בהם דווקא כן מותקן תריס מובנה, לרוב מתוך שיקולי עיצוב ואווירה אך גם משיקולי נוחות תפעול. לווילון יש השפעה רבה מאוד על האווירה בחדר ובמיוחד וילון אטום לחדר שינה, יכול להעניק לכם תחושה מצוינת של אינטימיות וחמימות.

וילון אטום לחדר שינה

שימוש נכון בווילונות אטומים לאור

ככלל, וילון אטום אינו מותקן כווילון יחיד בחדר. במרבית המקרים, מותקנים שני וילונות במקביל, האחד מיועד לאווירה והשני להחשכה. וילון אווירה הוא וילון שמאפשר מעבר מוגבל של אור גם כאשר הוא סגור לחלוטין בניגוד לווילון אטום שמונע כל מעבר של אור. שילוב של שני וילונות אלה מאפשרים לכם לשחק אם מעבר האור כרצונכם ולייצר לעצמכם את האווירה המתאימה לכם בכל שעה של היום, בצורה קלה הרבה יותר, אסתטית הרבה יותר ומלאת אווירה הרבה יותר מאשר יודע להציע לכם תריס מכאני מובנה.

בחנות הווילונות טבע וילונות, תוכלו למצוא מגוון רחב של פתרונות הצללה, החשכה והאפלה לחדרי שינה ולכל חדרי הבית, ובכלל זה גם וילון אטום לחדר שינה. בחנות של טבע וילונות תוכלו למצוא שורה ארוכה של דגמי וילונות אטומים מבדים עבים ודקים, בשלל דגמים ותצורות עיצוב ותלייה וכמובן בשלל צבעים, דוגמאות גרפיות ומרקמי בד. לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום בטלפון 052-57575753.