-->
טבע וילונות
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-57575753
לנקות את הווילון – שיטות שונות

לנקות את הווילון – שיטות שונות

הווילונות שלנו בבית או בבית העסק הם אחד האלמנטים העדינים ביותר בחלל. לא משנה באיזה סוג של ווילון מדובר או מאילו חומרים הוא עשוי, חשוב לנקות אותו כהלכה ולעשות זאת גם בצורה מדויקת ונכונה. ניקוי וילונות בקיטור היא אחת משיטות הניקוי המועדפות כיום. הן בזכות היותה מתאימה לניקוי כמעט כל סוגי הווילונות והן בשל התוצאות הנהדרות המתקבלות לאחר ביצוע העבודה.

קיטור וניקוי יבש

הווילונות שלנו בבית, או בכל מקום אחר, נוטים עם הזמן לצבור אבק רב מאד, לכלוך ולפעמים גם כתמים שלא תמיד יורדים. הדוגמאות שמופיעות עליהם הופכות למטושטשות יותר ויותר ככל שחולפות השנים והצבעים נהיים דהויים. לרוב הדבר קורה בשל הלכלוך והאבק, אולם לעיתים בשל איכותו הירודה של הווילון או הזמן הרב מאד שעבר מאז הקנייה. בעוד שיש את אלה, השולחים את הווילונות שברשותכם אל המכבסה או מנסים לנקות אותם בעצמם, יש אחרים, שיעדיפו דווקא את המומחים ויבחרו באפשרות של ניקוי יבש וילונות וניקוי באמצעות קיטור.

אחד היתרונות הבולטים בניקוי וילונות בקיטור הוא העובדה שניתן לעשות זאת ישירות בבית הלקוח. המכשיר, שבו משתמשים, משחרר את הקיטור, המצליח לחדור ישירות אל הלכלוך ואל אותם כתמים לא רצויים וממוסס אותם. הדבר קורה בזכות הלחץ הגבוה והטמפרטורות הגבוהות, שיחד יוצרים ניקוי אחיד ואיכותי. שיטה זו עוזרת להתגבר על לכלוך עקשן מאד ואפילו על כתמים שומניים לא יפים, שמופיעים לעיתים על הווילון. שיטת הניקוי היבש עובדת באופן שונה. כאן יש להסיר את הווילון ולשלוח אותו למכבסה, היכן שמוצע השירות. שיטה זו מתאימה לסוגים רבים של ווילונות, וגם לעדינים שבהם. כך או כך, חשוב לבחון את כל אחת מהשיטות ולוודא שהיא תואמת לסוג הווילון הקיים.

חשוב לכם לשמור על ווילונות נקיים ויפים? רוצים אולי להחליף את הווילונות הישנים שלכם בווילונות חדשים? אם כן, חברת טבע וילונות היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. החברה מתמחה בשיווק וילונות בהתאמה מלאה ללקוח. לסקירת קטלוג הווילונות, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים, התקשרו ל – 053-57575753