-->
טבע וילונות
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-57575753
להוסיף צבע ויופי לביתכם

להוסיף צבע ויופי לביתכם

בין אם אתם חובבי צילום ובין עם לאו, וודאי יצא לכם לצלם מספר תמונות נוף או תמונות מיוחדות שתמיד אמרתם לעצמכם שאתם מעוניינים לפתח ולתלות על קירות הבית.

אתם אומרים - ואז שוכחים מזה. עד הפעם הבאה שאתם במקרה נתקלים בתמונות במחשב האישי שלכם, וכך חוזר לו המעגל חלילה....תמונות לבית יכולות להוסיף המון. באפשרותן להוסיף טקסטורה וצבע, במיוחד אם מדובר בבית בעל צבעים לא משתנים וקירות לבנים. כמו כן, במיוחד אם מדובר בתמונות שצולמו על ידכם, התבוננות בהן יכולה להחזיר אתכם למספר שניות לרגע במיוחד הזה בו החלטתם לצלם את התמונה, ובכך להזכר בעצם בטיול, מסע או פשוט נוף שהדהים אתכם והחלטתם לעצור בשולי הדרך על מנת לצלם.

פיתוח תמונות לבית איננו דבר מסובך. כל שיש לעשות הוא להעביר את התמונות הנבחרות לדיסק און קי, בין אם מדובר בתמונות נוף או בתמונות מיוחדות, להגיע לחנות צילום, להעביר התמונות למחשב החנות ולבחור בגודל התמונה וכן בטקסטורה שלה- מבריק או מט.חנות הצילום תפתח את התמונות בתוך שעה עד שעתיים. כשתגיעו לאסוף את התמונות, תוכלו להחליט האם לרכוש בחנות מסגרת צילום בגודל המתאים לתמונה, או לשלבה בעיצוב כלשהו שתבצעו בעצמכם.תמונות לבית לא חייבות להיות בהכרח תמונות שצולמו על ידכם. תוכלו גם לרכוש תמונות מיוחדות המוצאות חן בעינכם, בחנויות הצילום, חנויות לעיצוב הבית ובשווקים השונים.

במידה ואתם חובבי ציור, תוכלו לרכוש תמונות לסלון שצויירו על ידי ציירים, או צולמו על ידי צלמים כמו הצלם אליעד יהלום. אתם יכולים לעטר את ביתכם עם תמונות מנשיונל ג'יאוגרפיק, או תמונות שלכם מטיולים שונים ברחבי הארץ והעולם.אתם יכולים להחליט כי כל תמונה תהיה ממיקום אחר בו ביקרתם, במידה ואתם חובבי טיולים, או פשוט לתלות תמונה אחת גדולה מעל הספה בסלון.

כאשר אתם באים לרכוש תמונה מיוחדת או תמונת נוף על מנת להוסיף מעט צבע ויופי לביתכם, זכרו כי על התמונה להתאים הן לעיצוב של ביתכם והן לאופי שלכם.