-->
טבע וילונות
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-57575753
וילון זברה למטבח

וילון זברה למטבח

וילונות זברה למטבח

חלונות מטבח הם בדרך כלל החלונות היחידים בבית בהם לא מותקן תריס מובנה כמו בכל יתר מפתחי החלונות בבית. ישנם כמובן פתרונות ביניים כמו תריס הזזה, אם כי פתרון זה לא מתאים לכל סוגי החלונות, במיוחד למפתחים אופקיים ארוכים וצרים והוא גם לא הפתרון הנוח ביותר לשימוש. אם חלון המטבח שלכם עומד חשוף ואתם מחפשים פתרון שיהיה גם אסתטי וגם יספק לכם הצללה ברמה טובה, וילונות זברה למטבח עשויים להעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר.

ליצירת קשר לחצו כאן 053-5757573

למידע נוסף לחצו כאן

מה זה בדיוק וילון זברה?

וילון זברה הוא וילון גלילה המורכב מיריעה ארוכה מפוספסת, פס אחד אטום לחדירת אור ופס אחד מאפשר מעבר אור, ומכאן שמו של וילון זברה למטבח. היריעה נגללת למעשה סביב גליל המותקן בחלקו העליון של הווילון ונסגרת לכדי לולאה סגורה. גלילת הווילון מזיזה את הפסים, זה ביחס לזה ומאפשרת לסדר את הפסים ליצירת משטח אחיד שמונע לחלוטין מעבר של אור, משטח אחיד שמאפשר מעבר אור מלא או מעבר חלקי של אור. ככלל, וילונות זברה יכולים לשמש בכל חדר אך מתאימים במיוחד בתור וילונות זברה למטבח, הן לאור קלות התפעול שלהם והן לאור קלות הניקוי שלהם.

וילון זברה למטבח

האם ניתן להתאים את מידות הווילון?

ובכן, התשובה היא כן ולא. וילונות זברה למטבח מגיעים כמוצר מוגמר במידות נתונות, כך שלא ניתן להתאים כל יחידה על פי צרכי הלקוח. יחד עם זאת, ניתן בהחלט להתאים את הווילון למפתח החלון באמצעות שילוב של מספר וילונות ובאמצעות תפעול הווילון. כך למשל, אם חלון המטבח שלכם הוא חלון ארוך וצר שפרוש בצורה אופקית לאורך השיש, תוכלו להתקין שני וילונות רחבים, זה לצד זה, ולפתוח אותם לגובה המתאים כדי להשיג כיסוי מלא של גובה החלון. אם תרצו להשתמש בווילון על דלת זכוכית, למשל דלת יציאה למרפסת מהמטבח, תוכלו להזמין וילון שמכסה את הדלת לרוחבה ולפתוח אותו לכל גובהו כך שיגיע עד לרצפת המטבח.

בחנות הווילונות טבע וילונות תוכלו למצוא מגוון רחב של פתרונות תריסים ווילונות לכל חדרי הבית ובכלל זה וילון זברה למטבח בשלל גוונים ועיצובים. צוות החנות יסייע לכם לבחור את הדגמים המתאימים לכם על מנת להשיג כיסוי מלא של מפתח החלון או דלת הזכוכית, כך שתוכלו ליהנות מהגנה מלאה של תריס ומאסתטיקה נהדרת של וילון. לפרטים נוספים, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 052-57575753.