-->
טבע וילונות
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-57575753
וילונות מעוצבים לחדרי שינה

וילונות מעוצבים לחדרי שינה

וילונות אמבטיה מעוצבים

בכל בית אפשר למצוא אינספור פריטי עיצוב. חלקם נרכשו והוצבו במקומם עם מטרה עיצובית מאוד מוגדרת ומסוימת, וחלקם משמשים כפריטי עיצוב על אף שלא לכך הם נועדו לכאורה. למעשה, כל פריט שאתם מציבים במרחב, משפיע על העיצוב שלו, בין שהצבתו נעשתה מתוך חשיבה עיצובית ובין שמחוסר תשומת לב עיצובית. יחד עם זאת, ישנם פריטים שההשפעה שלהם על העיצוב היא דרמטית יותר ומשמעותית יותר מפריטים אחרים ובין הפריטים הדומיננטיים האלה אפשר למצוא כמובן את וילונות הבית. השפעתם הדרמטית של וילונות מעוצבים על המרחב הביתי נובעת בראש ובראשונה משטח הפנים הרב שלהם וכן מהשפעתם הישירה על התאורה הטבעית של חלל הפנים לאור סינון האור על ידם. גם אם הצבתם בחלל החדר עציץ, תמונה קטנה או פסלון קטן שלא מתאימים לעיצוב הכולל, זה יכול לעבור די חלק, אבל אם תעשו טעות דומה עם וילונות מעוצבים בית יפה זה כבר לא ייתן לכם, אולי להיפך.

ליצירת קשר לחצו כאן 053-5757573

לכל חדר הווילון שלו ולכל וילון המאפיינים שלו

במקרים רבים, בניסיון לקצר ולהקל על תהליך ההזמנה של וילונות לבית, אנחנו פשוט בוחרים דגם מסוים ומזמינים ממנו לכל חדרי הבית. זוהי כמובן אפשרות קלה וזריזה לסיים עם משימת העיצוב של וילונות הבית, אבל ללא כל ספק אפשרות מאוד לא מקצועית ולא נכונה מבחינה עיצובית. לכל חדר בבית ישנו האופי שלו ובכל חדר בבית ישנה האווירה שלו. כך למשל, בחדר המטבח נרצה תמיד לשמור על רמה גבוהה של אור טבעי החודר למטבח ולעומת זאת, בהזמנת וילונות מעוצבים לחדרי שינה בהחלט נרצה גם את האפשרות להשיג האפלה מלאה של החדר וגם את האפשרות ליצור תחושה אוורירית עם סינון חלקי של קרני השמש. בחדר העבודה יכול מאוד להתאים תריס ונציאני, אבל בסלון הכפרי שלנו אולי דווקא נעדיף וילון בד מסורתי. לכל וילון המאפיינים שלו ובהתאם למאפיינים אלה, עלינו להתאים את הווילון לחדר, גם מבחינה פונקציונלית (היקף סינון האור) וגם מבחינה עיצובית (סגנון עיצוב, גוונים, מרקם, קווי מתאר וכן הלאה).

וילונות מעוצבים לחדרי שינה

זה מגיע גם לאמבטיה

הווילון היחיד בבית שאין מאחוריו מפתח של חלון הוא וילון האמבטיה, אם כי גם לווילון הזה יש השפעה דרמטית על האווירה בחדר האמבטיה. וילונות מעוצבים לאמבטיה מגיעים היום בעיצובים מרשימים מאוד בכל סגנונות העיצוב. וילון האמבטיה מאפשר לנו ליצור אווירה ילדותית לטובת ילדי הבית והוא מאפשר לנו גם ליצור אווירה אלגנטית ויוקרתית אם זה מה שנעדיף. אפילו החומר ממנו עשוי הווילון ומידת האטימות שלו לאור יכולים להשפיע על האווירה בחדר האמבטיה ואת כל זה עלינו לבחון לפני שאנחנו בוחרים וילונות מעוצבים לאמבטיה בגלל מחירם הנמוך.

עם מבחר של וילונות מעוצבים בית יפה היא בהחלט מטרה שנמצאת בהישג יד ובלבד שיש לכם מבחר מספיק גדול מחד והכוונה מקצועית שתסייע לכם לעשות את הבחירה הנכונה. את שני אלה תוכלו למצוא בחנות הווילונות של טבע וילונות עם כל סוגי הווילונות, לכל חדרי הבית, בכל עיצוב שאתם יכולים לחשוב עליו ובמחירים אטרקטיביים ותחרותיים. לפרטים נוספים היכנסו לאתר טבע וילונות או צרו קשר בטלפון 052-57575753.