-->
טבע וילונות
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-57575753
עיצוב של סלון או חדר שינה

עיצוב של סלון או חדר שינה

עיצוב של סלון וחדר שינהכשמעוניינים לשנות עיצוב של סלון או חדר שינה, לעיתים תוספת אחת קטנה עשויה לעשות את כל ההבדל.

בין אם מדובר בצביעה של קיר אחד בצבע שונה וקיצוני, הוספת טפט, כריות בצבעים שונים או וילונות בעיצובים שונים.

טקסטיל במרבית המקרים יכול להעניק את השינוי הנכסף והמבוקש, כאשר וילונות אינם דורשים הוצאה גדולה מצד אחד, ויכולים לבצע שינוי אדיר מצד שני.

כמו כן, וילונות הינם ברי שינוי, משמע, אם לאחר כמה חודשים או שנים צבעי הוילון כבר אינם נעימים לעין, או שאנו מעדיפים לנסות לראות שוב את חלל החדר בלעדיהם, ניתן בקלות להסירם ולשנותם.

כמו כן, במידה ומדובר בוילונות מבד, ניתן לכבס אותם אחת לתקופה, וכך למעשה לשמר על אורך חייהם.

היכן ניתן למצוא וילונות?

מרבית החנויות העוסקות בעולם הביתי בין אם מדובר בריהוט, כלים שונים ועיצוב, ניתן למצוא מגוון של וילונות, הן מבד, הן מפלסטיק וכמובן באורכים השונים. ישנם וילונות שאורכם הינו עד לרצפת החדר, וישנם עד מחצית הקיר או בכלל בגובה של מספר סנטימטרים מעל החלון, כאשר וילונות מסוג זה נועדו להעניק מראה עיצובי יותר מאשר הצללה. כמובן, ישנן חנויות המתמחות בעיצוב וילונות, ויוכלו לסייע בבחירת הוילון המתאים על ידי תמונת חלל החדר בו עתיד להתלות. במידה ולא מצליחים לאתר וילון מעוצב, ניתן לבצע תפירה על פי הטעם האישי אצל כל תופר או תופרת.

כיצד בוחרים באורך הוילון?

על מנת לבחור אורך של וילון, תחילה יש להחליט על שימושו. האם נועד לבצע הצללה בלבד? במקרה זה, ניתן לבחור וילון המכסה החלון בלבד, האם נועד לשמר על חום הבית? וילון מהתקרה עד לרצפה יוכל לבצע עבודה זו נאמנה. האם מיועד לעיצוב בלבד? ישנם וילונות רבים בעלי טקסטורות ובדים שונים, שיעולים להעניק פן עיצובי מקסים לבית, ללא כל הצללה או סיוע בחימום.

לאחר שמחליטים על אורך הוילון, יש לקבוע את צבע הוילון ורמת האטימות שלו. ניתן לשלב בין וילון שקוף שיעניק פרטיות אך יכניס אור לחדר, יחד עם וילון אטום, באמצעותו מחשיכים החדר.