-->
טבע וילונות
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-57575753
וילון גלילה מעוצב

וילון גלילה מעוצב

וילון גלילה מעוצב

וילונות גלילה, בדיוק כפי שהם נקראים, הם וילונות שפתיחתם וסגירתם מבוצעת באמצעות גלילתם כלפי מטה ומעלה בדומה לתריס מובנה סטנדרטי. תצורה זו של תפעול הווילון הופכת אותו לווילון פונקציונלי מאוד, שטוח ובעל קווי עיצוב נקיים, שמתאימים במיוחד לסגנון העיצוב המודרני בבתים ובמשרדים. וילון גלילה מעוצב ניתן לרכישה בשלל דגמים לרבות וילון חשמלי, וילון זברה, וילון האפלה, וילון רשת צרפתית ווילון בד. וילונות גלילה מעוצבים מגיעים במגוון רחב של גוונים, אך כאמור, מאחר ומדובר בווילון שמתאים במיוחד לסגנון העיצוב המודרני ומאחר והמראה הנקי גם יוצר נופך יוקרתי ומתוחכם, מרבית הווילונות הנגללים מגיעים בגווני לבן, קרם, שמנת, בז' וגווני אפור.ליצירת קשר לחצו כאן 053-5757573

למידע נוסף לחצו כאן

היתרונות של וילון גלילה

וילון גלילה הוא וילון קל מאוד להתקנה וקל מאוד לתפעול, אבל יתרונו המיוחד נובע מהפונקציונליות הגבוהה שלו. המדובר למעשה על מסך שאותו ניתן להנמיך או להגביה לכל גובה, כשהוא צמוד לקו הקיר עליו הוא מותקן. הווילון אינו חודר למרחב הפנים ומבוסס על כמות בד מינימלית שמיועדת למסך את האור ולא מעבר לכך. במרחבים בעיצוב וינטג', עיצוב אולד סקול או עיצוב צבעוני וחי, אין מקום להתקנת וילון גלילה מעוצב, אבל במרחבים שנשענים על סגנון העיצוב המודרני, היוקרתי ואפילו הכפרי, וילונות גלילה מעוצבים הם כנראה הפתרון האסתטי והמתאים ביותר לשימור וחיזוק האווירה שיוצר העיצוב הכללי.

וילון גלילה מעוצב

פשוט תולים וגוללים

וילון גלילה מעוצב יכול להוות פתרון נהדר עבור מפתחי חלון שבהם לא הותקן כלל תריס מובנה. התריס הנגלל מתפקד ממש כמו תריס מובנה, רק שהוא הרבה יותר קל לתפעול ובגרסת וילונות ההאפלה שלו, יכול להציע ערך זהה. עבור מפתחי חלון רחבים במיוחד, ניתן להתקין שורה של וילונות גלילה מעוצבים, זה לצד זה, ולחבר את כולם למערך תפעול חשמלי שמאפשר לשלוט בכולם יחד בלחיצת כפתור אחד או בכל אחד מהם בנפרד. כל מה שצריך לעשות הוא לתלות את תיבת הווילון מעל מפתח החלון ואפשר פשוט להתחיל ולהשתמש בו ללא התאמות נדרשות נוספות.

אם אתם מתחברים לקונספט של וילון נגלל ומחפשים וילון מעוצב שיתאים בדיוק לסביבת המגורים או המשרד שלכם, ללא שום ספק תוכלו למצוא אותו בחנות הווילונות של טבע וילונות, המציעה לכם מגוון רחב מאוד של וילונות גלילה מעוצבים עם אפשרויות מגוונות לרבות חיבור למנוע חשמלי. לפרטים נוספים ושאלות נוספות בנושא, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 052-57575753.