-->
טבע וילונות
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-57575753
תריסים ונציאנים חיצוניים מחיר לפי מידה

תריסים ונציאנים חיצוניים מחיר לפי מידה

וילונות תריסים ונציאנים

אחד מפתרונות ההצללה האהובים ביותר על מעצבי פנים, ולא פחות מכך, גם על אנשים פרטיים, הוא וילונות תריסים ונציאנים. המדובר למעשה בווילון פנימי (או חיצוני) לתלייה, שמספק פונקציונליות מלאה של תריס מובנה ומתאים במיוחד למפתחי חלונות בהם לא הותקן תריס מובנה, אך גם לחלונות עם תריס. התריס הוונציאני נחשב לאטרקטיבי מאוד מבחינה עיצובית ומביא איתו ערכים של תחכום, אלגנטיות ויוקרה מודרנית אך יכול להתאים גם לסביבות עיצוב וינטג' וכפרי. יחד עם זאת, קסמם של וילונות תריסים ונציאנים אינו רק בעיצוב שלהם, אלא גם בקלות וחוכמת התפעול שלהם. תריס ונציאני ניתן לתפעול הן על ידי סיבוב של כל אחד משלבי התריס על צירו והן על ידי הגפת או סגירת התריס כולו, מה שמאפשר לנו שליטה מלאה בהיקף חדירת האור, החל מהגפה מלאה ועד פתיחה מלאה לאור וכמובן כל מה שביניהם.

ליצירת קשר לחצו כאן 053-5757573

למידע נוסף לחצו כאן

אפשרויות הזמנה של תריס ונציאני

כאמור, תריסים ונציאנים מתאימים במיוחד להתקנה במפתחי חלון ללא תריס מובנה, מפתחים שבדרך כלל נבנו מנקודת מבט עיצובית ופחות פונקציונלית. במרבית המקרים מדובר במפתחים רחבים מאוד או גבוהים מאוד, מה שמצריך הזמנת תריס ונציאני לפי מידה או הרכבת מספר תריסים ונציאנים חשמליים, זה לצד זה, בכדי ליצור כיסוי שלם לכל רוחב המפתח. תצורה זו שכיחה מאוד במשרדים ונחשבת למאוד יוקרתית ואלגנטית. האפשרות של הזמנת תריסים ונציאנים לפי מידה היא ללא ספק האפשרות הטובה ביותר למפתחי חלון במידות מיוחדות, אך אפשרות הזמנתם היא מאוד מוגבלת למספר מאוד מצומצם של בתי עסק שאכן יודעים לייצר את התריסים הוונציאנים על פי מידה ועל פי מפרט מלא לפי דרישת הלקוח.

תריסים ונציאנים חיצוניים מחיר לפי מידה

סוגים מרכזיים של תריסים ונציאנים

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת תריס ונציאני הוא חומר הגלם ממנו עשוי התריס. לעניין זה מומלץ מאוד להתרכז בתריסי עץ לסביבה כפרית ותריסי אלומיניום לסביבה מודרנית. תריסים ונציאנים מפלסטיק הם בכל מקרה אינם מומלצים, נוטים להיהרס בקלות ונושאים עמם מסר עיצובי זול וסתמי. תריסים ונציאנים מאלומיניום נחשבים לפופולאריים ביותר למרחבים מודרניים וניתנים להזמנה בשלל גוונים ומרקמים, במקומות מסוימים גם בהתאמה אישית מלאה לצרכי הלקוח. בנוסף, ישנה גם אפשרות להתקנת תריסים ונציאנים חיצוניים, אם כי אלו חייבים לעמוד בסטנדרטים גבוהים מאוד של איכות חומרים ואיכות עבודה על מנת לעמוד ברוחות ובפגעי מזג אוויר. זאת גם הסיבה שבבחירת תריסים ונציאנים חיצוניים מחיר כל תריס יהיה בדרך כלל גבוה משמעותית מתריס פנימי.

 

כמה עולים וילונות תריסים ונציאנים?

בבחירת תריס ונציאני מחיר כל דגם יכול להשתנות מאוד בהתאם למידות ולחומר הגלם ממנו עשוי התריס, כמו גם ליצרן התריס שמגדיר את איכות העבודה וחומרי הגלם. בכל מה שקשור להזמנות בהתאמה אישית ולפי מידה של תריסים ונציאנים מחיר כל תריס יכול להיות משמעותית גבוה יותר מתריס במידות ובעיצובים סטנדרטיים, אם כי ישנם מקרים בהם פשוט לא ניתן ולא מומלץ להתפשר באף פרמטר של התריס.

אם אתם מחפשים תריסים ונציאנים בכל עיצוב אפשרי, הן מעץ והן מאלומיניום, הן חשמליים והן ידניים, הן במידות סטנדרטיות והן בהתאמה אישית ולפי מידה, בחנות הווילונות טבע וילונות תוכלו למצוא את הפתרון שלכם במחירים אטרקטיביים ותחרותיים ועם ייעוץ מקצועי שיסייע לכם לעשות את הבחירה הטובה והנכונה ביותר עבורכם. לקבלת מידע על אפשרויות ההתאמה האישית של וילונות תריסים ונציאנים, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 052-57575753.