-->
טבע וילונות
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-57575753
וילון לפי מידה

וילון לפי מידה

וילון לפי מידה

יש כל כך הרבה מוצרים שניתן להזמין לפי מידה ובהתאמה אישית, ואין שום סיבה שאפשרות זו לא תהיה זמינה גם במקרה של וילון לפי מידה. העניין הוא שמרבית בתי העסק העוסקים בתחום זה, אינם מציעים את האפשרות הזאת ללקוחותיהם, ונשענים בעיקר על מספר מידות סטנדרטיות מתוכן יכול לבחור הלקוח את המידה המקורבת ביותר שמתאימה לו. במקרים מסוימים זה יכול בהחלט להספיק אך ישנם מקרים בהם פערי המידה בין מה שרצוי למה שמצוי, יוצרים גם פגיעה פונקציונלית וגם פגיעה עיצובית שמבטלת לחלוטין את הכדאיות של רכישת הווילון. השאלה היא איך מייצרים וילונות לפי מידה והאם אפשרות זו זמינה בכל סוגי הווילונות.

ליצירת קשר לחצו כאן 053-5757573

מה אתם צריכים לדעת לצורך הזמנת וילון לפי מידה?

ובכן, ייצור של וילון בהתאמה אישית מחייב ידיעה והבנה של כל הפרטים אודות הווילון הנדרש ובכלל זה סוג הווילון, סוג המסילה, גודל מפתח החלון שאותו אמור הווילון לכסות, גודל הווילון הרצוי במצב סגור לחלוטין, הגובה בו מיועדת מסילת הווילון להיתלות, העיצוב המדויק של הווילון הנדרש ואפילו סוג הבד שישמש לייצור הווילון. ומדוע חשובים כל הפרטים הללו? מכיוון שכאשר אנו מזמינים וילון בהתאמה אישית, אנו עושים זאת מלכתחילה בכוונה ברורה ליצור וילון שמתאים בדיוק לצרכים שלנו ושאף וילון סטנדרטי לא יכול לספק לנו. כך למשל, אם אתם מעוניינים להתקין וילון אקורדיון, חשוב מאוד לדעת מהו שטח הכיסוי הנדרש של הווילון במצב סגור לגמרי ומהו שטח הבד הנדרש לשם כך, בקיזוז גלי האקורדיון. אם אתם מעוניינים דווקא בווילון גלילה, האתגר הוא בעיקר סביב ייצור המנגנונים המקיפים כמו תיבת הווילון, מוט הגלילה וכן הלאה.

וילון לפי מידה

היכן ניתן להזמין וילונות לפי מידה?

ובכן, האופציה של הזמנת וילון לפי מידה היא אופציה שמוצעת כיום אך ורק על ידי חנויות המתמחות בעולם הווילונות ומנוהלות על ידי אנשי מקצוע שחיים את עולם הווילונות, לא רק מכיוון אולמות התצוגה, אלא גם מכיוון בית המלאכה. אם אתם מעוניינים להזמין וילון לפי מידה, ולא משנה מה המידה, מה סוג הווילון הנדרש לכם ובאיזה עיצוב אתם רוצים אותו, בחנות הווילונות של טבע וילונות תוכלו להזמין כל סוג של וילון בהתאמה אישית מלאה לרבות מידה, עיצוב, סגנון, מנגנונים, תוספות תפעול חשמלי וכן הלאה. באתר החנות תוכלו לבחון דוגמאות של וילונות כאלה ובטלפון 052-57575753 תוכלו לבצע את ההזמנה עצמה ולקבל ייעוץ מקצועי ככל שתצטרכו.