-->
טבע וילונות
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-57575753
וילון ונציאני למטבח

וילון ונציאני למטבח

וילון ונציאני למטבח

אפשר לומר שבאופן גורף, חלונות מטבח אינם זוכים בדרך כלל לתריס מובנה כמו יתר חדרי הבית. הסיבה לכך נובעת בעיקר מהצורך לשמר שטח פנים כמה שיותר גדול בקירות המטבח, לטובת ארונות מטבח ואין מקום לבזבז לטובת ארגז תריס. כפתרון, נעשה בדרך כלל שימוש בתריסי הזזה, אם כי תריסים אלה לא מתאימים לכל סוגי מפתחי החלונות ומערכות החלונות וגם לא תמיד נוחים לתפעול. אם גם במטבח שלכם אתם מתלבטים בין פתרונות אפשריים להצל את חדר המטבח וליצור לעצמכם מרחב פרטי, וילון ונציאני למטבח יכול להיות הפתרון המתאים ביותר עבורכם.

ליצירת קשר לחצו כאן 053-5757573

למידע נוסף לחצו כאן

פתרון מודולרי, יעיל מאוד ואסתטי

וילון ונציאני או בשמו האחר, תריס ונציאני הוא פתרון קל מאוד ליישום ולתפעול וגם פתרון מאוד אסתטי שיכול לתרום מאוד לעיצוב והאווירה בחדר, לבטח הרבה יותר מתריס מובנה. את הווילון ניתן לתלות בקלות רבה מאוד מעל מפתח החלון ומאותו הרגע ניתן לתפעל אותו בצורה מלאה ללא כל התאמות נוספות. התריס מבוסס על מנגנון המאפשר שליטה בתריס בשתי תצורות מרכזיות: ניתן לסובב את כל אחד משלבי הווילון על צירו על מנת ליצור פתיחה מלאה או חלקית של התריס בכדי לשלוט כך בהיקף חדירת האור וכן ניתן לגלול את התריס לחלוטין על מנת ליצור סגירה מלאה מחד או פתיחה מלאה מאידך. וילון ונציאני למטבח מגיע גם במגוון עיצובים המבוססים בעיקרם על עץ או אלומיניום, שאותם ניתן להתאים לכל סגנון עיצוב, החל בסגנון כפרי, חמים ואינטימי ועד סגנון מודרני נקי ומהודק.

וילון ונציאני למטבח

התאמה למפתח החלון

חלונות מטבח יכולים להגיע במפתחים חריגים ושונים מאוד מחלונות סטנדרטיים של חדרי הבית. אחד המפתחים הפופולאריים ביותר לחדרי מטבח הוא מפתח אופקי צר וארוך ובמקרה כזה, תתקשו לכסות אותו לכל רוחבו באמצעות יחידה בודדת של וילון ונציאני למטבח. אבל זהו בדיוק היתרון המודולרי של הווילון הוונציאני – תוכלו לתלות שתיים או אפילו שלוש יחידות וילון ונציאני בזו לצד זו ולהשיג כיסוי מלא של מפתח החלון ולשלוט בצורה מגוונת יותר במעבר האור.

בחנות הווילונות טבע וילונות תוכלו למצוא מגוון דגמים של וילון ונציאני למטבח מעץ או מאלומיניום ועם אפשרות התאמה מלאה לכל מפתח ולכל סגנון עיצוב. באתר האינטרנט של טבע וילונות תוכלו למצוא וילונות ונציאנים למטבח בשלל מידות, מהן תוכלו לבנות לעצמכם את המכלול שיעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לחלון המטבח. לפרטים נוספים ושאלות בנושא, צרו קשר עוד היום בטלפון 052-57575753.