-->
טבע וילונות
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-57575753
וילונות תריסים

וילונות תריסים

וילון תריסים

אחד מדגמי התריסים התלויים הפופולאריים ביותר בישראל, ולא רק בישראל הוא מה שרבים נוטים לקרוא לו וילון תריסים, אם כי בפועל שמו הוא וילון ונציאני. כינוי זה הודבק לדגם זה של וילון לאור המראה שלו שמזכיר אוסף של שלבי תריס ולאור העובדה שווילון ונציאני מתפקד גם כווילון וגם כתריס.

ליצירת קשר לחצו כאן 053-5757573

למידע נוסף לחצו כאן

וילונות תריסים – הרעיון והמבנה

וילון תריס הוא למעשה וילון שמיועד לשרת שתי מטרות: למלא את תפקידו של תריס מובנה לשליטה על כמות האור שחודר אל חלל הפנים מחד ולמלא את תפקידו של וילון לעיצוב האווירה בתוך חלל הפנים. תריס ונציאני יכול לשמש למעשה כתחליף לתריס מובנה במפתחי חלון או דלת בהם לא קיים תריס מובנה כזה, אבל הוא יכול לשמש ככזה גם במפתחים שיש בהם תריסים, אם כי במקרה זה, הבחירה בהתקנת וילון תריסים היא בעיקרה בחירה עיצובית טהורה. התריס הוונציאני הוא תריס שעשוי משלבים דקיקים וצרים הפרושים בצורה אופקית זה מעל זה ומחוברים זה לזה באמצעות שני חוטים העוברים לאורך התריס בשני צדיו. בראש התריס ישנו מנגנון שמאפשר פעם אחת לסובב את שלבי התריס על צירם בכדי להרחיב או להצר את הפתיחה לחדירת אור ופעם שנייה לגלול את התריס כולו מעלה ומטה.

וילונות תריסים

סוגים מרכזיים של וילונות תריסים

וילונות תריסים או כאמור תריסים ונציאנים, מגיעים בשתי תצורות מרכזיות הכוללות את תריסי העץ ותריסי האלומיניום. לכל אחד מסוגים אלה ישנם מאפיינים שונים של חוזק מבני וכמובן מראה ואסתטיקה, כך שניתן להתאים אותם לחללי פנים המבוססים על סגנונות עיצוב שונים כמו עיצוב כפרי, עיצוב מודרני, עיצוב עתידני, וינטג', יוקרתי או כל עיצוב אחר. דגמים ישנים וזולים של וילון תריסים יכולים להיות עשויים גם מפלסטיק זול אם כי לא מומלץ להתעסק עם דגמים אלה שנוטים להתקלקל ולהיהרס לאחר זמן שימוש לא ארוך במיוחד. את התריס הוונציאני אפשר לתלות מבפנים או מבחוץ כשהוא כולו מוכל בתוך ארגז הנפרש לרוחב החלק העליון של מפתח החלון, מה שמאפשר להתקין ולהחליף וילון תריסים בקלות ובמהירות ואף להציב מספר תריסים זה לצד זה, למפתחים רחבים.

בחנות הווילונות טבע וילונות תוכלו למצוא מגוון רחב של וילונות תריסים מעץ ומאלומיניום. לרשותכם עומד צוות מקצועי שיסייע לכם בבחירת המידות, הגוון והמרקם המתאימים לכם ביותר וימליץ לכם על פתרונות אפשריים למפתחים רחבים במיוחד. לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום בטלפון 052-57575753.