-->
טבע וילונות
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-57575753
וילון גלילה זברה מחיר

וילון גלילה זברה מחיר

וילון זברה מבצע

אחד מדגמי הווילונות שזוכה לעדנה רבה בשנים האחרונות הוא הדגם של וילון גלילה זברה. המדובר למעשה על יריעת בד הסגורה בתצורת לולאה סגורה ומחוברת לגליל עליון המותקן בתוך בית הווילון. לאורך יריעת הבד ישנם פסים אטומים למעבר אור ופסים שמסננים את האור אך אינם אטומים למעבר שלו, וכל אלו מסודרים בתצורת זברה, פס אטום, פס לא אטום וכן הלאה. הקונספט המרכזי הוא שבגלילת הווילון, אנו יכולים להביא אותו למצב של האפלה מלאה מחד והאפלה חלקית מאידך על ידי גלילת יריעת הבד וסידור הפסים ככל שנרצה. כמו כן, ניתן לגלול את כל יריעת הבד כלפי מעלה ולמעשה לפתוח את הווילון לחלוטין כך שהאור יוכל לעבור בצורה חופשית לחלוטין.

ליצירת קשר לחצו כאן 053-5757573

למידע נוסף לחצו כאן

מה הופך את וילון הזברה לכל כך אטרקטיבי?

ובכן, המאפיין המרכזי של וילון גלילה זברה הוא המראה המודרני שלו והתפעול הפשוט שלו. בגלילה זעירה שמזיזה את הפסים מספר ס"מ מעלה או מטה, ניתן להשיג האפלה מלאה או חשיפה מלאה, מבלי לגלול את הווילון כולו. כמו כן, התצורה האופיינית של הווילון, שמבוסס על קווים ישרים ועיצוב אחיד ופשוט, הופכים את וילון הזברה למאוד אטרקטיבי לסביבות עיצוב בסגנון המודרני, אם כי באמצעות דגמים ועיצובים מסוימים, ניתן לשלב אותו גם בחללי פנים המבוססים על סגנון העיצוב הכפרי וסגנון וינטג'.

וילון גלילה זברה מחיר

ויש גם יתרון במחיר

מן הסתם, בכל רכישה שאנו עושים ובכלל זה גם ברכישת וילון, למחיר יש השפעה ישירה על ההחלטה שנקבל, וזאת על אף החשיבות של נושא העיצוב, הגוונים, הדגם והמידות. בהיבט זה, כדאי לדעת שבבחירה שלכם להתקין וילון זברה מחיר הוא דווקא פרמטר שתומך בבחירה זו, שכן מדובר על דגמי וילונות זולים מאוד ביחס לדגמים אחרים כמו תריסים ונציאנים או וילונות בד מסורתיים. בחיפוש אחר דגמים שונים של וילונות גלילה זברה מחירים שמוצגים בפניכם משקפים פרמטרים שונים כמו מידת הרוחב והאורך של הווילון, סוגי הבדים שבהם נעשה שימוש ליצירת הפסים האטומים והפסים האווריריים, איכות מנגנון הגלילה וכמובן העיצוב של הווילון. זאת אומרת שמצד אחד, בבחירת וילון זברה מחיר הווילונות שתחשפו אליהם יכול להשתנות מאוד מדגם לדגם ואי אפשר לומר שכולם זולים או כולם יקרים. מצד שני, פערי המחירים אומרים שלבטח תוכלו למצוא וילון גלילה זברה שמחירו מתאים למסגרת התקציב העומד לרשותכם.

בהיבט זה כדאי לומר שבבחירת וילון זברה מבצע עונתי או עסקי כלשהו, יאפשר לכם ליהנות מהדגמים היותר יקרים של וילונות זברה, אבל במחירים נמוכים יותר שמתאימים יותר לדגמים הזולים. את המבצע הזה יהיה עליכם לחפש ולאתר, שכן הם יכולים להופיע בכל חנות בכל רגע נתון, אם כי סוף הקיץ היא תקופה טובה להתחיל לחפש מבצע כזה.

בחנות הווילונות של טבע וילונות תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמי וילונות זברה בכל מידות הרוחב הסטנדרטיות (שאת מרביתן לא תוכלו למצוא בחנויות רבות אחרות), עם אפשרות להתאמה אישית לפי מידת אורך וכמובן בשלל עיצובים, באיכות חומרים גבוהה ובמחירים אטרקטיביים גם לא במסגרת מבצע מיוחד. פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר האינטרנט של טבע וילונות או בשיחת טלפון אחת למספר 052-57575753.