-->
טבע וילונות
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-57575753
וילון ונציאני לפי מידה מחיר למטר

וילון ונציאני לפי מידה מחיר למטר

וילון ונציאני זול

כמו בכל מוצר שאנו קונים, גם במקרה של וילון ונציאני מחיר הוא פרמטר מרכזי בבחירה, במיוחד אם קיימים פערי מחירים משמעותיים בין סוגים שונים של דגמים באותה קטגוריית מוצר. במקרה של וילונות ונציאנים, דגמים אלה משתנים בהתאם לאורך הווילון, רוחב הווילון וכמובן חומר הגלם ממנו עשוי הווילון. וילון ונציאני מעץ, שבו כל שלב בווילון עשוי מעץ מעובד, נחשב ליקר ביותר, לאחריו וילון אלומיניום ולבסוף וילון פלסטיק, שנחשב לדגם וילון ונציאני זול יותר.

ליצירת קשר לחצו כאן 053-5757573

למידע נוסף לחצו כאן

מה משפיע על מחירו של וילון ונציאני?

ובכן, בבחינת כלל הפרמטרים הרלוונטיים לייצור ועיצוב וילון ונציאני מחיר הווילון נקבע על פי ארבעת הפרמטרים הבאים: אורך הווילון, רוחב הווילון, חומרי הגלם מהם עשוי הווילון ועיצוב הווילון. ככל שהווילון יותר ארוך, כך מחירו יהיה גבוה יותר, וכך גם ככל שמידת הרוחב של הדגם הנבחר היא גדולה יותר. מבחינת חומרי הגלם, יש לקחת בחשבון בראש ובראשונה את חומר הגלם ממנו עשויים שלבי הווילון ובהיבט זה, העץ הוא היקר ביותר, לאחר מכן האלומיניום ולבסוף הפלסטיק. יחד עם זאת, על המחיר משפיעים גם חומרי הגלם מהם עשויים רכיבי הווילון, תיבת הווילון, חוט התפעול של הווילון והמנגנונים הפנימיים שלו. וילון איכותי יכלול רכיבים רובסטיים באיכות גבוהה, ואלו יכולים לייקר את העלות הכוללת של הווילון.

לבסוף, בהזמנת וילון ונציאני מחיר הווילון נקבע גם על פי העיצוב של הווילון, הגוונים, המרקם של שלבי הווילון והתאמה אישית של מידות השלבים בווילון. וילון ונציאני זול מפלסטיק יגיע בעיצוב סטנדרטי ובמידות סטנדרטיות בלבד. אם אתם מחפשים וילון ונציאני מהודר, מודרני ואלגנטי, תהיה לכך כמובן השלכה גם במחיר.

וילון ונציאני לפי מידה מחיר למטר

האם ניתן לקנות וילון ונציאני לפי מחיר למטר?

ובכן, במקרה של וילון ונציאני מחיר למטר היא אופציית תמחור שרלוונטית בעיקר בהזמנת וילונות ונציאנים לפי מידה. האופציה של הזמנת וילון ונציאני לפי מידה מתאימה במיוחד לחלונות גבוהים שהכיסוי שלהם לגובה דורש אורך וילון ארוך יותר מווילון במידות סטנדרטיות. במקרה זה ניתן להזמין וילון ברוחב הסטנדרטי הרצוי ובאורך מותאם אישית בהתאמה לגובה החלון. במקרה כזה, תצטרכו לבחון כמה מטרים תרצו להוסיף לגובה הווילון ובהתאם לכך לשלם תוספת בהתאמה לאורך הווילון הנוסף. לעניין רוחב הווילון, וילון ונציאני מגיע במספר מידות רוחב סטנדרטיות שאמורות להתאים לכל מפתח חלון, בין באמצעות וילון אחד ובין באמצעות הצבת מספר וילונות זה לצד זה. שימו לב שהמבחר של מידות הרוחב הסטנדרטיות הוא גדול ובמרבית החנויות תוכלו למצוא רק את חלקו, לכן ובמיוחד כאשר אתם מעוניינים להזמין וילונות ונציאנים לפי מידה, כדאי להגיע לחנות וילונות מתמחה בלבד.

בחנות טבע וילונות תוכלו למצוא מגוון עצום של וילונות מכל הסוגים והדגמים, ובכלל זה וילונות ונציאנים לפי מידה בכל מידות הרוחב הסטנדרטיות ועם אפשרות להתאמה אישית בפרמטרים של עיצוב ומידה. ההתמחות של טבע וילונות בווילונות ונציאנים מאפשרת לנו להציע לכם את הדגמים היוקרתיים והאלגנטיים ביותר, במחירים אטרקטיביים ותחרותיים במיוחד ביחס למחיר השוק. באתר החנות תוכלו לבצע השוואת מחירים של דגמי וילונות ונציאנים ואם יש לכם שאלות נוספות בנושא, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 052-57575753.