-->
טבע וילונות
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-57575753
איך לבחור וילונות ותריסים לחדרי הבית השונים?

איך לבחור וילונות ותריסים לחדרי הבית השונים?

לווילונות ותריסים בבית יש המון כובעים, מצד אחד הם תורמים המון למראה האסתטי ולעיצוב החלל. מצד שני, הם ממלאים תפקיד פונקציונלי ועליהם גם להיות פרקטיים. בין אם אתם מחפשים להוסיף טאץ' של אלגנטיות, ליהנות מיותר פרטיות, לשלוט טוב יותר בכמות האור או בטמפרטורה בחלל, עליכם לבחור בוילונות והתריסים הנכונים לכל חדר בבית, תוך שאתם לוקחים בחשבון את כל הדברים הבאים:

סלון

הסלון הוא נקודת המוקד של כל בית. לכן הוילונות והתריסים שאתם בוחרים צריכים לשקף את הסגנון האישי שלכם, להתאים לעיצוב החלל, וגם לשרת מטרות פרקטיות. וילונות שקופים יאפשרו ליותר אור טבעי לחדור לחלל, ויצרו אווירה נעימה ומזמינה. וילונות האפלה יכולים לשמש אתכם כאשר אתם זקוקים ליותר פרטיות באור יום. בגזרת התריסים, תריסי אור יהיו בחירה מעולה, עם שלבים קלילים ושלושה מצבי פתיחה סגירה.

חדר השינה

חדר השינה הוא מקום מפלט מהמולת היום והבית, ולכן חשוב ליצור לעצמכם חלל מרגיע ונעים. תריסים ווילונות בחדר השינה יכולים לעזור לכם לשלוט במידת האור בכל רגע נתון, להעניק לכם תחושה של פרטיות ולהתאים את האווירה בחדר באופן אישי. כאן מומלץ לבחור בדגמים שישתלבו בחלל בצורה הרמונית וניטרלית יותר, מאשר צבעים חזקים ונועזים. אבל כמובן שהכל תלוי בטעמכם וסגנונכם האישי.

המטבח וחדר האמבטיה

המטבח הוא חלל מעוצב, אך כאשר בוחרים לו וילונות ותריסים, יש לחשוב בצורה פונקציונלית ופרקטית. לכן תמיד כדאי לבחור בוילונות ותריסים שקל לנקות, שכן בישול יכול לגרום לכתמים ולהצטברות של ריחות לא נעימים. וילונות גלילה או תריסים מחומרים עמידים בפני לחות הפשוטים לתחזוקה יהיו אופציה מעולה. ואם אינכם יכולים לוותר על המראה הזורם של וילונות מבד, בחרו בבדים שאפשר לכבס בקלות. בדומה למטבח גם חדר האמבטיה דורש מידה גבוהה יותר של חשיבה פונקציונלית ולכן חשוב לבחור בדגמים של וילונות ותריסים מחומרים עמידים בפני מים ולחות אשר יספקו לכם מידה גבוהה של פרטיות.

חדר הילדים

בעת בחירת וילונות או תריסים לחדר הילדים, הבטיחות היא שיקול מרכזי. כאשר מדובר בוילונות בד, בחרו בדגמים בגובה מתאים, כדי שהילדים לא ימשכו אותם. כמו כן, בחרו בתריסים ללא חוטים או כבלים. בנוסף עליכם לבחור בדגמים שקל לנקות וחזקים מספיק כדי לעמוד בבלאי. במקרה הזה אפשר להרחיק מעט עם הדמיון ולהעז עם דפוסים, צבעים ועיצובים מיוחדים.

בחירת הוילונות והתריסים לחדר דורשת התייחסות לצרכים הספציפיים של כל חלל. אם תעשו זאת, תיהנו מדגמים שישתלבו בצורה הרמונית ויספקו מידה גבוהה של פונקציונליות.

*** המאמר באדיבות תריסי עמית - מומחים בתיקון, ייצור והתקנת תריסים.