-->
טבע וילונות
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-57575753
וילון גלילה לפי מידה

וילון גלילה לפי מידה

וילון גלילה לפי מידה

ייצור וילון לפי מידה היא משימה שניתן להשלים בקלות רבה יחסית, במיוחד אם מדובר בווילון אקורדיון או וילון לולאות סטנדרטי. כל שצריך הוא לגזור את הבד הנדרש במידה הנדרשת, לבצע תפירה היקפית, להוסיף את מנגנון התלייה ויש לנו וילון מוכן. יחד עם זאת, וילון גלילה לפי מידה זה כבר סיפור אחר לגמרי. וילון גלילה הוא וילון שמגיע ארוז בתוך תיבה ייעודית שבתוכה מגולגל הווילון על גבי מוט הגלילה שלו. לצורך ייצור וילונות גלילה לפי מידה, יש צורך בייצור של תיבה מתאימה, הן באורך והן בנפח שלה, בייצור של מוט גלילה מתאים, בייצור של מסך הווילון הנגלל עצמו וכמובן בהתאמת מנגנון הגלילה לגודל הווילון. את המשימה הזאת כבר לא תוכלו לבצע בכל בית עסק שמציע וילונות בהתאמה אישית ולשם כך נדרש איש מקצוע שחי את עולם הווילונות משלב חומרי הגלם ועד שלב אולם התצוגה.

ליצירת קשר לחצו כאן 053-5757573

למידע נוסף לחצו כאן

האם אתם צריכים וילון לפי מידה?

וילונות גלילה מתאימים מאוד לחללים המעוצבים בסגנון העיצוב המודרני, סגנון עיצוב שבו גם אפשר למצוא מפתחי חלון גדולים במיוחד ובמקרי הקצה, גם ללא תריסים מובנים. חללים אלה מלכתחילה עוצבו בסגנון הוט קוטור ולכן גם קשה למצוא עבורם פתרונות סטנדרטיים. יחד עם זאת, במיוחד בקטגוריה של וילונות גלילה, ישנן אפשרויות באמצעותן תוכלו לתת מענה למפתח חלון רחב במיוחד גם באמצעות וילונות סטנדרטיים, פשוט באמצעות התקנת סדרה של וילונות גלילה זה לצד זה. פתרון זה הוא שכיח מאוד במשרדים ובבתים מעוצבים ולרוב הוא גם עובד נהדר. יחד עם זאת, ישנם מקרים בהם זה פשוט לא מסתדר, לפעמים בפערים של ס"מ ספורים שפוגעים בעיצוב כולו. במקרים אלה תוכלו למצוא את הפתרון שלכם בקטגוריה של וילונות גלילה לפי מידה.

וילון גלילה לפי מידה

אילו התאמות אישיות תוכלו לבצע בווילון שלכם?

בהזמנת וילון גלילה לפי מידה, אתם יכולים למעשה לבחור כל פרמטר ופרמטר בווילון, החל כמובן ברוחב הווילון ובגובהו וכלה בסוג הווילון (זברה, רשת צרפתית, האפלה, בד וכן הלאה), בעיצוב הספציפי שלו ובתפעול שלו (ידני/ חשמלי). יחד עם זאת, לשם כך אתם זקוקים לבית עסק שיכול לבצע עבורכם את ההתאמות האלה.

בחנות הווילונות טבע וילונות תוכלו להזמין כל סוג של וילון בהתאמה אישית ולפי מידה בייצור מקצועי ומוקפד, ובכלל זה גם וילונות גלילה לפי מידה. לקבלת מידע נוסף וביצוע הזמנות, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 052-57575753.