-->
טבע וילונות
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-57575753
וילונות לבתי ספר

וילונות לבתי ספר

בחירת וילונות היא ללא ספק בחירה אסתטית, בהיותם של וילונות פריטים בעלי שטח פנים גדול שמשפיעים מאוד על המרחב והאווירה בו. יחד עם זאת, בבחירת וילונות למבני ציבור ובמיוחד וילונות לבתי ספר, ישנם שיקולים אחרים שצריכים להילקח בחשבון, מעבר לנושא האסתטיקה ולא רק במקביל אליו. וילונות אלה אמורים לספק ערכים מסוימים שלאו דווקא נדרשים מווילון אסתטי ביתי והם אמורים לעמוד גם בתנאים קשים יותר הנובעים באופן טבעי, מהיותם מותקנים בבית ספר לתלמידים צעירים.

למידע נוסף לחצו כאן

שיקולים שיש לקחת בחשבון בבחירת וילונות לבית ספר

בבחירת וילונות לבתי ספר ישנם מספר קריטריונים שהווילון חייב לעמוד בהם כדלהלן:

  • חסימת אור – וילון המותקן בבית ספר חייב לספק את הערך של חסימה ושליטה בכמות האור החודרת לחדר הכיתה, במיוחד לאור העובדה שבבתי ספר פשוט אין תריסים והווילון הוא האמצעי היחיד שיכול לסייע בימי שמש חמים.
  • חוזק מבני – וילון בבית ספר, רצוי שיהיה חזק מאוד מבחינה מבנית, הן בהיבט של חוזק הבד והתפרים והן בהיבט של חוזק מנגנון ההתקנה. בבית ספר טיפוסי ישנה פעילות פיזית ודינמית מאוד של התלמידים ובהיעדר תחושת בעלות על רכוש בית הספר, עושים תלמידים אלה
    פעולות שיכולות בקלות לגרום לנזק לווילונות ובמקרה קיצון גם לבני אדם. על כן, חשוב שהווילונות יהיו חזקים ועמידים עד כמה שניתן.
  • חסינות אש – מסיבות ברורות, על פי תקנות כיבוי אש, כל וילון בד או מוצר הצללה והאפלה המותקנים בבתי ספר וגני ילדים, חייבים לעמוד בתקן חסינות מפני אש
  • מחיר – וילונות לבתי ספר לא נרכשים ביחידות של מטרים אלא ביחידות של עשרות ומאות מטרים. בתנאים אלה אין כל ספק שלמחיר ישנה משמעות רבה מאוד וכדי להבטיח את הקריטריונים החשובים ואת היכולת ליישם אותם בכל אחת מכיתות בית הספר, חשוב שמחיר הווילון למטר יהיה מחיר כמה שיותר נמוך.

חברת טבע וילונות מתמחה בהתאמת וילונות לכל חלל ביתי, מסחרי, עסקי או ציבורי, ובכלל זה מציעה מגוון רחב של דגמי וילונות לבתי ספר, המיוצרים בתהליך ייצור מחמיר ביותר בכל הנוגע לחסינות אש וגם נהנים כולם מתו תקן ממכון התקנים הישראלי. כל דגמי הווילונות הללו נבחרו בקפידה על מנת לענות על הצרכים הייחודיים של מבני ציבור כדוגמת בית ספר. לפרטים נוספים ולביצוע הזמנת וילונות לבית ספר במחירים תחרותיים צרו קשר עוד היום בטלפון 053-57575753.