-->
טבע וילונות
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-57575753
כך תשמרו על הווילון שלכם לאורך שנים

כך תשמרו על הווילון שלכם לאורך שנים

ונציאנים, רומאים או אולי אוסטרים, הווילונות, ומכל סוג וסגנון כלשהו, תורמים משמעותית לעיצובו הכולל של החדר ויכולים "להקפיץ" את המראה שלו. הווילונות של היום משמשים כפתרון הצללה נהדר, ובו זמנית גם מהווים אלמנט עיצובי חשוב ובולט מאד בחלל. כדי לשמור על המראה שלהם לאורך זמן רב וליהנות מכל מה שהם מציעים חשוב להקפיד לנקות אותם. שירותי ניקוי וילונות ראשון לציון או בכל מקום אחר בארץ הם הפתרון הנכון והכתובת המתאימה לעשות זאת כהלכה. אבל איך עוד אפשר לשמור על הווילון? הנה כמה רעיונות:

איכות והתאמה נכונה

בין אם החלטתם להזמין שירותי ניקוי וילונות בראשון לציון, המציעים למשל ניקוי בקיטור ישירות בבית הלקוח, ובין אם אתם שולחים את הווילון לניקוי יבש, חשוב ששיטת הניקוי שאותה תבחרו תתאים לסוג הווילון שברשותכם. אחת הטעויות הנפוצות בתחום זה היא ניסיונם של רבים לנקות את הווילון בעצמם במכונת הכביסה הביתית או בכל דרך אחרת, שאיננה מתאימה. הרצון לחסוך כסף אולי, חוסר הידע וגם חוסר המקצועיות יכולים לגרום לאנשים רבים לבחור בשיטה זו, שעלולה, בסופו של דבר, לגרום לנזק רב מאד לווילון.

לא לבד

הווילונות הם אלמנט עדין מאד. חשוב לנקות אותם בשיטה הנכונה ולעשות זאת רק בעזרתם של המומחים. אם הווילונות ארוכים למשל, ומגיעים עד לרצפה, מומלץ למנוע את מגעם הישיר איתה בשעה ששוטפים אותה, כך שלא יירטבו או ייהרסו מהמים או מהחומר המיועד לשטיפת הרצפה. אם יש בעלי חיים או ילדים בבית, חשוב להקפיד שהווילון יהיה בצמוד לקיר ולמנוע את משיכתו, שעשויה לגרום לקרע. אם ישנו מנגנון מיוחד של פתיחה וסגירה, יש להשתמש בו כהלכה כדי שלא יישחק, יישבר או כדי למנוע בעיה או תקלה לא רצויה.

ניקיתם את הווילון שלכם לפני כמה שנים ואתם מרגישים שהגיע הזמן להחליפו באחד אחר חדש, יפה ואיכותי יותר? אם כן, חברת טבע וילונות היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. החברה מתמחה בשיווק וילונות בהתאמה מלאה ללקוח. לסקירת קטלוג הווילונות, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים, התקשרו ל – 053-57575753