-->
טבע וילונות
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-57575753
וילונות מוכנים לבית

וילונות מוכנים לבית

אם אי פעם נשענת לאחור והבטת בחדר כלשהו בביתך וחשבת שהוא צריך טרמפ לאיזשהו מקום, כנראה שהגיע הזמן לשקול החלפת וילונות. וילונות מוכנים לבית יכולים לקחת את החדר ממראה של קובייה אפרורית עד לחלל אופנתי בדקות אחדות בלבד.

עיצוב הבית עם וילונות - 
מוילונות פשתן לפאנלים מדהימים ממשי, וילונות הם דרך קלה להוסיף דרמה ועניין לכל חלל. הם נותנים לחדר מראה מוגמר, מלוטש ואם תבחר בוילונות בהזמנה אישית במקום בוילונות מוכנים לתלייה, האפשרויות הן אינסופיות. תחלופה לוילונות מוכנים לחדר שינה. חדר שינה הוא מקום בו תרצו לחוש באינטימיות, בחום ובפרטיות. התחושות האלה יכולות להיווצר או להיות מועצמות על ידי וילונות מותאמים אישית, דבר שלא יוכלו לספק לכם וילונות מוכנים. הטיפ שלנו – רצוי וילונות רכים עם קפלים. תלו אותם ותנו להם פשוט לצנוח ברוגע אל הרצפה.

וילונות עם לולאות

וילון רומאי בסלון הביתלולאות בשני הצדדים יעזרו לכם לפתוח או לסגור אותם על פי הצורך וכמות האור. הוילונות מסננים את האור בחדר השינה ודואגים לכך שהתאורה תהיה רכה משום שאינם מאפשרים את חדירתן של קרני אור באופן ישיר, כך שיפגעו בריהוט או יסנוורו אתכם על הבוקר. תפקידו של חדר השינה להיות סביבה מפנקת ואינטימית, וזאת מסייעים הוילונות ליצור, על ידי ריכוך תאורת השמש. הם משמשים למעשה כפילטרים אשר מסננים חלק מכמות האור, גם עוצרים ומנמיכים את העוצמה בימים בהירים מאד, וגם נותנים לאור הנותר לחדור ברכות, מה שמחמיא לכל שאר העיצוב בחדר השינה.

התחלופה העדיפה לוילונות מוכנים לסלון

חלל המגורים הראשי בבית יכול להיצבע בצבעים הרצויים על ידי שימוש בוילונות צבעוניים. הצביעה הזו מעצימה את הצבע של הריהוט בסלון, ומותאמת לשפה הויזואלית שהם משדרים. חושב לציין כי וילונות מוכנים צבעוניים יגבילו אתכם באפשרויות העיצוב ויכתיבו לכם את הקו העיצובי, בעוד שוילון בהתאמה אישית יפתח לכם שלל אפשרויות!