-->
טבע וילונות
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-57575753
וילון ונציאני – הפתרון החלופי המתאים לתריסים

וילון ונציאני – הפתרון החלופי המתאים לתריסים

אנו חיים במדינה חמה ושמשית מאד. לאורך כל חודשי השנה, לרבות בחודשים הקרים, השמיים שלנו מוארים בשמש חזקה ומחממת מאד, כזו שפעמים רבות עשויה להפריע ולהציק לנו, גם כאשר אנו נמצאים בתוך מקומות סגורים, בבית או במשרד. ישנם כיום מגוון של פתרונות הצללה. חלקם קלאסיים ומלווים אותנו לא מעט שנים, כמו התריסים שכולנו מכירים, וחלקם מיוחדים, מסוגננים וגם מעוצבים הרבה יותר, כמו הווילונות.

למידע נוסף לחצו כאן
לשדרג את החלל

וילון תריס ונציאני הוא פתרון נהדר לחלונות צרים או קטנים מאד, היכן שלא ניתן להתקין את התריסים הרגילים. בבתים הישנים יכולנו למצוא אותם והם שמשו פתרון הצללה מתאים. בבתים החדשים נוטים לשלב ווילונות במקום תריסים, הן מסיבות פונקציונאליות והן מסיבות עיצוביות, הנדרשות לשדרוג החלל. וילונות תריסים ונציאנים משמשים חלופה מושלמת לתריסים והם בעלי אופי אלגנטי ויוקרתי מאד. הם יכולים להיות צבעוניים, חלקים או עם הדפסים, הם יכולים להיות עשויים מחומרים שונים וגם בשילוב שלל של טקסטורות נהדרות.

אלמנט עיצובי מתאים לבית או למשרד

את הווילונות האלה אפשר להתקין בבתים פרטיים וגם במשרדים. נראה אותם פעמים רבות בחדרי השינה, היכן שהחלונות קטנים יותר, וגם בחדרי הילדים. במשרדים הם ישמשו כאלמנט עיצובי משלים ובו זמנית גם כדרך מצוינת לשלוט בכמות האור הנכנסת אל החלל. כך אפשר יהיה להשיג את עוצמת האור המתאימה וליהנות מאווירה נינוחה ונעימה. מעבר לכך, זוהי דרך מצוינת גם להציע פרטיות, שחשובה לא מעט במהלך העבודה. פרטיות זו נדרשת גם כאשר מדובר בבתי קרקע, שחלונותיהם פונים אל הכביש או אל אזורים ציבוריים או פתוחים.

מדובר בשילוב מושלם בין יופי, אסתטיקה וגם נוחות רבה וזוהי חלופה נהדרת לתריסים לכל מקום שרוצים. כדאי לבדוק עיצובים שונים ובעיקר – מומלץ לפנות אך ורק אל המומחים.

שוקלים התקנה של וילון ונציאני בחדר הילדים או בחדר השינה? מעוניינים להחליף את הווילונות הישנים במשרד שלכם בווילונות אסתטיים ויפים יותר? אם כן, חברת טבע וילונות היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. בטבע וילונות תמצאו מגוון של ווילונות, מסוגים שונים ובשלל של עיצובים. לקבלת פרטים נוספים אודות השירות והווילונות המוצעים, התקשרו ל – 053-57575753