-->
טבע וילונות
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-57575753
וילון קפלים לבן

וילון קפלים לבן

לעצב את הבית עם וילון קפלים לבן

אם יש סוג של וילון שלא נס לחו, המתאים לכל סגנון עיצוב ולכל חלל בבית, זהו ללא ספק וילון קפלים לבן כפי שמציע חברת טבע וילונות, בשלל סוגי בדים, מידות וסגנונות תפירה.

ליצירת קשר לחצו כאן 053-5757573

למה כולם רוצים לבן?

וילונות קפלים לבנים שקופים וחצי שקופים כל כך מבוקשים בזכות מספר סיבות מרכזיות. קודם כל הצבע הלבן מתאים לאקלים הים תיכוני החם, ובזכות גוונו הבהיר מונע הצטברות חום בבד מצד אחד ומצד שני מאפשר חדירה רכה ונעימה של אור. כמו כן וילון לבן מעניק לחדר מראה נקי ובהיר התורם לחזות פתוחה, זורמת ואוורירית, ובנוסף בהיותו גוון ניטראלי וילון לבן יכול להשתלב כמעט בכל חדר עם כל סגנון עיצוב ובכל גוון.

מעבר לכך, השקיפות של וילונות לבנים מאפשרת לנוף לעבור דרכם וכך הם יוצרים קשר מתבקש בין חוץ לפנים. יחד עם זאת, ניתן למצוא בימינו גם וילונות לבנים אטומים מבדים צפופי סיבים, המאפשרים האפלה מלאה של החדר מבלי להעניק לו גוון קודר.

וילון קפלים לבן

בחירת סוג וילון קפלים

הצבע הלבן הינו רק פרמטר אחד בבחירת וילון קפלים. בנוסף לכך יש גם לקחת בחשבון את סוג הבד, מידת שקיפותו, אורכו, צורת פתיחתו וסוג תפריו. כך למשל, יש לבחור את מידת חדירת האור של הוילון מבדים שקופים כמו קרפ וואל, ועד לבדים אטומים כמו פליסה או קטיפה. בנוסף, סוגי התפירה של וילונות קפלים יכולים להיות בצורת פלדים, עם תפר בננה, קפל שטוח, תפר צילנדר, גליידר בתפירת כיווצים ועוד.

 

וילון שמתאים למגוון סגנונות עיצוב

וילון קפלים לבן יכול להשתלב עם מגון סגנונות עיצוב, כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

  • סגנון מודרני- אם יש גוון המאפיין סגנון מודרני זהו ללא ספק הצבע הלבן, בהיותו משתלב עם מראה עכשווי, נקי ואלגנטי. לכן וילון קפלים לבן בסגנון אחיד וקווים ישרים, כמו וילון פלדים לכל אורכו של הקיר, יעניק לכל חדר מודרני את הטאץ' הסופי.
  • סגנון כפרי- וילונות לבנים מבדים קלילים ורכים גם יתמזגו באופן טבעי בתוך בית כפרי, בהיותם מתאימים לגוונים טבעיים של חום ומשדרים מראה ניחוח, רך ונעים.
  • סגנון פרובאנס- בית בסגנון פרובאנס שופע בגוונים בהירים ולכן וילון לבן יראה בו נהדר.
  • ים תיכוני- גם בבית ים תיכוני וילון לבן ישתלב נפלא עם הקירות הלבנים ומשקופים תכולים.
  • אורבאני-  בבית אורבאני וילון לבן עם קו ישר וסימטרי יעניק למרחב חזות עכשווית, נעימה ומזמינה.

 

הזמנת וילון קפלים לבן

להזמנת וילון קפלים לבן לבית בכל סוג בד וסגנון תפירה מבוקש, ולקבלת פרטים נוספים וייעוץ מקצועי, צרו קשר עם חברת וילונות טבע בטלפון 053-5757573.