-->
טבע וילונות
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-57575753
לשלב את העיצוב האיטלקי בבית

לשלב את העיצוב האיטלקי בבית

העיצוב האיטלקי המרהיב ידוע בעולם כולו והוא מביא אתו הרבה מאד יוקרה וגם סטייל. יש משהו בעיצוב הזה שהופך אותו לפופולארי מאד, כזה שבא לידי ביטוי באינספור תחומים, הן בכל הקשור לבית ולמרחב שבו אנו שוהים, הן לפריטי הלבוש שאנו לובשים והן בתחומים נוספים, המהווים חלק חשוב ומרכזי בחיינו. הווילונות הוונציאנים וגם הווילונות הרומים נחשבים כיום בין הסוגים האהובים על רבים, ואפשר למצוא אותם בבתים הפרטיים וגם בבתי העסק ואפילו בלא מעט משרדים.

למידע נוסף לחצו כאן
איכות וסטייל

חלון עם תריס ונציאני פנימי הוא דרך נפלאה להכניס את העיצוב האיטלקי לבית וליהנות מלא מעט יתרונות. חלון ונציאני מאופיין בקווים עיצוביים נקיים מאד ויהיה לרוב קטן יחסית. הווילונות הוונציאנים יכולים להיות עשויים מאלומיניום, מעץ וגם מחומרים דמויי עץ בעלי מראה טבעי לחלוטין. הם משמשים כפתרון הצללה נהדר שבו ניתן לשלוט בקלות, פתרון פונקציונאלי ונוח מאד.

פתרון לחלונות צריך וקטנים

כאשר לא ניתן להתקין תריסים, בין אם בשל מידותיו הקטנות יחסית של הווילון, ובין אם בשל היותו צר מאד, וילון ונציאני יכול להיות הפתרון הנכון. זו גם הסיבה מדוע נראה אותו בחדרי הבית השונים, בחדרי השינה, בחדרי הילדים וגם בחדר העבודה. במקביל, ישנם גם ווילונות כאלה בבתי העסק השונים, במשרדים, בבתי הקפה ובמקומות רבים, היכן שמבלים אנשים. הווילונות מהווים חציצה בין הפנים לחוץ ויוצרים את הפרטיות הנחוצה לנו.

חומרי גלם איכותיים

לפני התקנת הווילון חשוב לבחון את הסגנונות העיצוביים השונים, לקחת בחשבון את חומר הגלם שממנו עשוי הווילון וגם את איכותו. וילון ונציאני איכותי הוא בדיוק מה שכדאי לחפש ולו כדי ליהנות מפתרון זה למשך שנים, במקום להחליפו באחד חדש אחר.

מעוניינים לשלב סגנון עיצובי איטלקי בבית ולהתקין, בין היתר, גם וילון ונציאני בחדרים השונים? אם כן, חברת טבע וילונות היא הכתובת המתאימה לפנות אליה ולהיעזר בשירותיה. בטבע וילונות תמצאו מגוון של ווילונות, לרבות וילונות ונציאנים בעיצובים ובמידות שונות. לקבלת פרטים נוספים אודות השירות והווילונות המוצעים, התקשרו ל – 053-57575753