-->
טבע וילונות
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-57575753
וילונות הפרדה או מחיצה

וילונות הפרדה או מחיצה

כל הפשטות של הוילון וכל הקלאסיות של בית מעוצב. בין האפשרויות השכיחות ביותר באשר ליצירת חללים נוספים, בין אם הם עתידים להיות קבועים או ארעיים, ניתן למצוא את הפתרון השכיח, אך לא בהכרח נוח של שבירת קירות, בניית קירות גבס זמניים או קירות מחומרים ארעיים שונים יוצרים חסרון משמעותי של זמן, השקעה כלכלית ובידוד ברמת איכות נמוכה יחסית. יחד עם זאת, הפרדה באמצעות וילונות היא אפשרות בחירה שאפיינה את ימי הביניים... לא? אנחנו מזמינים אתכם לחשוב שנית ולקחת חלק באחד מהפתרונות המובילים והיעילים היום בתחום ההפרדה ויצירת חלוקה מהירה שאנו נוהגים לקרוא לה "וילונות הפרדה מקיר לתקרה".

שדרוג או עיצוב חדר עבודה

וילונות הפרדהרוצים לסגור פינה משלכם לצורך חדר עבודה משלכם? הילד גר בסלון ואתם רוצים ליצור לו מחיצה נפרדת? כעת אתם לא צריכים להזיז את הקירות או להשיג אישורי בניה. וילונות לסלון ולכל אזור אחר בבית, בכל צבע צורה וסוג שתרצו או מחיצה הפרדה הם הפתרון היעיל, החסכוני והאפקטיבי ביותר בשבילכם. מחיצת הפרדה מודולארית למשל, היא בין הפתרונות המוכחים ביותר מבחינת יעילות משרדית בבית ובארגון עצמו. הקמת משרד ביתי תוך שימוש במחיצת הפרדה תדרוש מכם יום עבודה אחד בלבד לאחר ביצוע ההחלטה על הפינה הריבונית שלכם בבית לצורכי העבודה. קיימות מחיצות הפרדה שונות עם אטימות מלאה או חלקית לרעשים והצצה – כך שאתם יכולים להיות לגמרי בטוחים שהפרטיות שלכם ברשותכם ללא השקעה גבוהה מידי של זמן וכסף.

הילדים רוצים חדר לבד

חדר משלי הוא אחד הצרכים והבקשות של כל הילדים שמקבלים לפתע אח קטן או אחות קטנה. חשיבות העצמאות והשאיפה אחר העצמאות והשטח "הפרטי שלי" הוא צורך ברור ומובן לחלוטין. יחד עם זאת, לא לכולנו ישנה אפשרות לעבור לדירה מרווחת יותר או להשקיע בשיפוצים או בניית יחידת דיור חדשה. מחיצה מתקדמת או וילון הפרדה בין שני חלקי החדר, הם אולי לא הפתרונות האידאליים אבל יעניקו לכם מענה ארעי וטוב לאותה עצמאות מבוקשת אך עדיין לא החלטית ותמידית, כך ששני ה"דיירים" יוכלו להתארח אחד "בחדרו" של השני בכל עת שיחפצו ולקבל את השקט והפרטיות בדיוק באותה המידה.

תא ההלבשה הפרטי בחדר השינה שלכם – אופנה בריטית טיפוסית

תא הלבשה פרטי הוא דפוס פרטיות שסיגלו לעצמן/ם אנשי מעמד העצולה המערביים. האירופאיים והאנגליים במיוחד. תא מחיצה בתוך החדר יעניק לכם ספייס ואלמנט של יוקרה בתוך החדר אל מול המחיצות המעוצבות ווילונות המחיצה האופנתיים הקיימים.