-->
טבע וילונות
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-57575753
למה צריך להיזהר משיש

למה צריך להיזהר משיש

זהירות שיש! למה צריך להיזהר משיש ומה היתרונות והחסרונות שלו!

סיימתם לבנות את השלד לבית, בין אם אתם בונים לבד ובין אם אתם קונים דירה מוכנה מקבלן, כרגע זה הזמן שלכם להתחיל לחפש ולבדוק את סוגי החיפוי והריצוף שאתם רוצים לבית שלכם. ישנם סוגים רבים של ריצופים, כגון : ריצוף עץ, קרמיקה, גרניט פורצלן, אבן וגם שיש. איך תדעו לבחור מה סוג הריצוף והחיפוי שאתם רוצים?

כשאתם בוחרים שיש או כל סוג ריצוף וחיפוי אחר, עליכם לדעת בצורה ברורה ומסודרת מה היתרונות ומה החסרונות של כל סוג ריצוף וחיפוי. אינכם רוצים לקנות שיש לריצוף הסלון ואז לגלות שאם הבן שלכם מסיע מכוניות מתכת על הריצוף הוא ככל הנראה יישרט יותר מאשר סוגי ריצופים אחרים.  לכן, חשוב שתעשו את המחקר הראוי והיסודי לפני הגישה לחנויות השונות, על מנת שתדעו מה לבחור בצורה מקצועית.

לפניכם מספר טיפים ואזהרות לגבי שימוש בשיש לריצוף וחיפוי:

ראשית חשוב להבין שמי שאוהב שיש ומכור למראה המסעיר של שיש לא יקבל שום התנגדות על ידי החסרונות של השיש אלא ימצא דרכים להתמודד, ויש. אך מי שלא קרוב לוודאי שיוותר.חוסר אחידות – אם אתם אוהבים מראה אחיד בין כל המרצפות, עליכם לדעת שבמקרה של שיש, זה פשוט לא המקרה. שיש הינו מוצר טבעי החצוב ממעמקי הים או ממחצבות בהרים, הצורה שבה פלטות שיש יוצאות לעיבוד היא צורה לא אחידה, המראה של השיש יכול להיות פרוע ובעל גוונים רבים.

אמנם מפעלי שיש יעשו מאמץ ליצור לכם כמה שפחות שוני, אך השוני קיים ולעיתים בולט לאחד הרבה יותר מהאחר. חוסר איטום – שיש בניגוד לקרמיקה סופג לתוכו חומרים חזקים, כגון קפה, תבלינים, ונוזלים בעלי צבעים עזים. ברגע שיש נזילה של חומר על השיש יש לנקותו מיד ולא לתת לו לעמוד כך זמן מה, אחרת לאחר הניקיון ייווצר כתם, שיהיה צריך ללטש אותו על ידי מקצוענים.

שריטות – השיש אינו עמיד וללא שכבת מגן כגון הקרמיקה והגרניט פורצלן ולכן חשוף בקלות לשריטות.  אם יש לכם ילדים קטנים או נכדים שובבים, כדאי שתחשבו על הבחירה פעמיים.

לכל בעיה יש פתרון, אם אתם רוצים עדיין שיש, שאלו את המומחים של חברות שיש על הפתרונות המוצעים.
בהצלחה.