-->
טבע וילונות
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-57575753
וילונות לבית חכם

וילונות לבית חכם

טבע וילונות מציעה לכם, מבחר וילונות לבית חכם, עשירים בשלל צבעים מרהיבים, דוגמאות וטקסטורות ייחודיות המותאמים במדויק לבית החכם, הפועל כל כולו בשליטה מרחוק.וילונות מבד לבית חכם

הבית החכם זו ממלכת העיצוב הטכנולוגי, החדשני שיחד עם מסילה חשמלית הופך את עולם הוילונות לדינמי ביותר.

כל וילון שתבחרו מתוך מגוון הוילונות המרשים שלנו: וילון רומאי, וילון ונציאני, וילון בד מעוצב, וילון אוסטרי, מכל סוג של בד, יותאם למערכת הבית החכם.

עיצוב מתוחכם

וילונות לבית חכם זהו שילוב של תחכום ועיצוב טרנדי ואופנתי, במקום לגשת לחלון ולהסיט את הוילון, בלחיצה קטנה בשלט או במכשיר הסלולרי. אנחנו נהפוך כל וילון שתבחרו מתוך המגוון העצום והמרשים לחלק בלתי נפרד הקדימה והחדשנות של הבית החכם.

וילון לבית חכם, משדר עוצמה, ועיצוב המתאים לכל סגנון, רומנטי, קלאסי, מודרני או אורבני. בחירת הוילון הנכון, תיצור את האווירה, האופי והסגנון האישיים המתאים לבית שלכם.

שירות מקצועי

אנחנו בטבע וילונות, מאמינים בשירות אישי ויוקרתי – במקום שאתם תגיעו אלינו, אנחנו נגיע אליכם, עם קטלוג המוצרים המרשים שלנו, ליעוץ מקצועי ולהתאמה. הבית החכם, מבוסס על שליטה מרחוק, והפעלת כל הבית בלחיצת כפתור. אפשר להפעיל כל מכשיר חשמלי, ממרחק, וגם כאשר נמצאים מחוץ לבית וכן, גם את הוילונות שלכם. עולם הוילונות, משתלב עם הטכנולוגיה של הבית החכם, באמצעות מסילה חשמלית המותקנת במקום המסילה הרגילה וזאת מתחברת לכל המערכת האלקטרונית המתקדמת של הבית כולו.

נוחות ותחכום

אתם יושבים בסלון והאור קצת מפריע לצפייה בסרט אהוב? בלחיצה על הטלפון הנייד, תוכלו להסיט את הוילון למיקום המתאים, כך שתהיה יותר האפלה בחדר ופחות אור. החלטתם להתעורר ביקיצה טבעית? פשוט תתכנתו את המערכת כך שהוילון, באופן אוטומטי, יוסט בשעה שהשחר עולה וזאת מבלי שאתם צריכים לקום מהמיטה.

קטלוג וילונות 2017

כל הוילונות בקטלוג הוילונות 2017 שלנו, מותאמים באופן מדויק, לשיטת הבית החכם. ניתן לבחור וילונות ממגוון הבדים, הסוגים והדגמים. לנו יש את הידע והניסיון לשלב את חדשנות הבית החכם עם הסגנון האישי הפרטי שלכם, אם זה קלאסי, אורבני או מודרני. הוילונות עשויים מבדים מובחרים, עשירים, המשדרים שפע, עוצמה ויוקרה ומעניקים לבית החכם עיצוב פנים ברמה שטרם הכרתם והכי חשוב, באיכות הגבוהה ביותר. הצוות המקצועי שלנו עומד לרשותכם להתאמה מושלמת בין יצירתיות וחדשנות טכנולוגית בבית החכם שלכם.