-->
טבע וילונות
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-57575753
על חשיבותו של הווילון המתאים במשרד

על חשיבותו של הווילון המתאים במשרד

טביעת הצבע העיצובית במשרד יכולה להשפיע משמעותית על האופן שבו תופסים אותו ומרגישים בו. בין אם אלו התחושות הנלוות בעת הביקור בו (ביקורם של לקוחות המשרד) ובין אם אלו התחושות הנלוות לעבודה היום יומית בו, כל אלו נקבעות בסופו של דבר בהתאם לאלמנטים העיצוביים שבחלל, לרבות הווילונות.

למידע נוסף לחצו כאן

 

וילון לכל מקום

בחירה באפשרות של התקנת וילון גלילה למשרד היא פתרון נהדר למשרדים בהם מעוניינים במראה עיצובי נקי מאד וגם מרשים. וילון הגלילה, אותו אפשר למצוא גם בבתים פרטיים, נחשב לפונקציונאלי מאד שכן השליטה בכמות האור הנכנסת אל החלל ובהצללה הנדרשת קלה ופשוטה. יחד עם זאת, בזכות העיצובים המרשימים מאד של ווילונות אלה, ניתן ליצור מראה נהדר במשרד ולמעשה להפוך את העיצוב לכרטיס ביקור מוצלח.

עיצוב נכון – כרטיס ביקור מוצלח

הנראות של המשרד היא פרמטר חשוב במיוחד. היא משפיעה הן על האווירה במקום, הן על התחושה שבו וכאמור, גם, על האופן שבו תופסים אותו. השקעה בעיצוב ושילוב של אלמנטים נכונים היוצרים יחדיו את המראה המתאים יכולה לעזור למשוך לקוחות וגם לאפשר לעובדים במשרד ליהנות מהנינוחות שבה הם מעוניינים, הפרטיות וגם כמות האור המתאימה, הנדרשת להם לעבודה. חשוב כמובן לבחור וילונות גלילה, המשתלבים באופן הרמוני לצד האלמנטים האחרים ויוצרים זרימה עיצובית. וילונות הגלילה של היום מגיעים בעיצובים שונים והיופי שבהם הוא האפשרות לשלבם בכל מקום ולצד שלל של פתרונות עיצוביים אחרים.

אטומים או שקופים

וילונות הגלילה יכולים להיות אטומים ולחסום, באופן הזה, כמעט לחלוטין את כמות האור הנכנסת אל המשרד, והם יכולים להיות גם שקופים או חצי שקופים. הם קלאסיים מאד במראה שלהם וסוג הבד הנבחר הוא זה הקובע, בסופו של דבר, את הטון העיצובי שהם מביאים אתם.

רוצים לשלב במשרד שלכם וילון גלילה? אם כן, חברת טבע וילונות היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. בטבע וילונות תמצאו מגוון רחב של פתרונות הצללה בתצורת וילונות בעיצובים שונים ובהתאמה מלאה. לקבלת פרטים נוספים אודות השירות והווילונות המוצעים, התקשרו ל – 053-57575753