-->
טבע וילונות
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-57575753
רוצים להדפיס על קנבס

רוצים להדפיס על קנבס

הדפסת קנבס גורמת לכל תמונה להיראות מושקעת ויפה במחיר נמוך במיוחד! 

בעבר היו מדפיסים תמונות אך ורק על נייר תמונות מיוחד, ביצוע פיתוח התמונה היה מתבצע באמצעות פיתוח סרט תשליל, את התשליל היו מפתחים בתוך חדר חושך מיוחד עם אור אדום ייחודי, כאשר את התוצאה היה ניתן לראות רק על נייר תמונות מיוחד המיועד לתצוגת תמונת צילום.  באותם זמנים, לא היו מעלים על הדעת אפילו שניתן יהיה להדפיס את התמונה בצורה איכותית על דבר אחר מלבד נייר פוטו. הדפסת קנבס הייתה מעין חלום שאפילו לא חלמו.

התפתחות עולם ההדפסות קנבס

לאחר מספר שנים, חלו תמורות משמעותיות בעולם הדיגיטלי. מצלמות הסטילס הפכו ממצלמות מכניות המובנות על ידי תשליל למצלמות דיגיטליות כאשר ניתן לראות כבר שניה לאחר הצילום את התוצאה של מה שצילמו במצלמה הדיגיטלית ללא כל צורך כלל בחדר חושך או שימוש בנייר צילום. באותו הרגע למעשה נבנה עולם שלם ויפה של הדפסה על מגוון רחב של מוצרים ביניהם הדפסת קנבס.

מאותו רגע והלאה כאשר התמונה שמורה כקובץ ממוחשב באיכות גבוה יותר מאשר התשליל הפשוט, ניתן להדפיס את התמונה על כל מה שרוצים. למעשה בזכות ההתפתחות הדיגיטלית התפתח גם עולם מרשים לא פחות של הדפסה. כך ניתן להדפיס על טפטים, על בדים, על קנבס, על פלסטיק ואפילו על זכוכית ועץ.

הדפסת קנבס מתאימה למגוון מטרות:

אם אתם מעוניינים להדפיס מתנה ליום הולדת לחבר יקר או לבת זוג, תוכלו ליצור תמונה מרשימה וייחודית עבורה, לכתוב ברכה או לאחל לה משהו כלשהו על התמונה. את התמונה תוכלו להדפיס על קנבס. בד הקנבס נמתח על מסגרת תמונה אותה ניתן להעמיד או לתלות, וכך מתקבלת מזכרת או מתנה ייחודית. ישנן גם אפשרויות להדפיס תמונות של ילדיכם, או קרוביכם על הבדים, לתלות את התמונות בסלון או על הקיר בעבודה. כמו כן, ישנם שמבצעים הדפסת קנבס עבור הדפסת מילים יפות לתליה ברחבי הבית כגון : "אהבה", "אושר", "שפע" וכו'. מחקרים מראים שכשרואים מילים יפות מול העיניים זה משפיע על החשיבה ועל התחושות