-->
טבע וילונות
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-57575753
ניקוי בדים וריפודים עשה זאת בעצמך

ניקוי בדים וריפודים עשה זאת בעצמך

להכניס לבית אווירה של ניקיון

ניקיון הבית תורם רבות לאווירה הכללית בבית, לתחושות הנעימות בבית ולאנרגיות החיוביות שיש אצלנו בבית. בית נקי הוא בית שפשוט כייף להיכנס אליו, בית שמזמין אותנו להישאר בו כמה שיותר ובית שפשוט נעים לנו לחזור אליו בערב בסוף כל יום עבודה. למרות שכולנו מנקים את הבית וכולנו משקיעים מאמץ רב בצחצוח הבית לא תמיד אנחנו עושים זאת נכון ובהתאם לכך גם התוצאה יוצאת פחות טוב ממה שקיווינו תחילה. אחת הטעויות שלנו למשל היא שאנחנו משקיעים המון בשטיפת הרצפה, שטיפת האבק מהארונות או השידות וניקוי החלונות אבל שוכחים את הבדים והריפודים על הספה או המיטות ובכך למעשה עושים עבודה שאינה מושלמת.ניקיון של בדים וריפודים

ניקוי בדים זו הדרך הבטוחה לגרום לרמת ניקיון מושלמת בבית, ספה נקייה ומבריקה, וילונות בבית התופסים אבק או מיטה נקייה ומזמינה מוסיפים את החלק החסר בפאזל הניקיון ואם עד היום לא השקעתם בכך זה בדיוק הזמן להתחיל לעשות זאת. ניקוי מלא של הבדים והריפודים בבית אתם יכולים לעשות בעצמכם, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור את החומרים הנכונים, להשאיר אותם מספיק זמן על הספה או הריפודים ולאחר מכך לנגב עם מגבון לח. אנחנו יכולים להבטיח לכם שאחרי שתשקיעו גם בניקיון הספות והריפודים בבית תרגישו שהבית שלכם נקי באמת ואז תוכלו פשוט לשבת רגל על רגל מול הטלוויזיה וליהנות מאוד מהאווירה המדהימה בבית.

לעשות את זה הניקוי באופן מקצועי

חשוב להדגיש שמשקה או מזון שנשפך על הריפוד או הספה מומלץ לנקות באותו הרגע כיוון שכתם חדש מתנקה בקלות יותר מאשר כתם שכבר נדבק לספה והפך להיות ממש חלק ממנה. עם זאת, כמובן שכם כתמים עקשניים וישנים ניתנים לניקוי וכל מה שעליכם לעשות את לבחור את חומרי הניקוי הנכונים ולא לנסות לאלתר כל מיני חומרי ניקוי כאלו ואחרים שבמקרה הטוב לא יעזרו לכם ובמקרה הרע אף עלולים לגרום לנזק לספה או הריפודים שלכם. בשביל ניקוי בדים מקצועי לא חייבים להיות מומחים בתחום, לפעמים מספיק להקשיב לעצה אחת או טיפ אחד ופשוט לבצע את הניקיון בעצמכם.

אין בד שאי אפשר לנקות – ניקוי כל סוגי הבדים

אם חשבתם שיש בדים מסוג מסוים שפשוט לא ניתנים לניקוי אתם צריכים לחשב מסלול מחדש. אנחנו מציעים לכם ניקוי כל סוגי הבדים וגם אם יש בדים שקצת יותר לנקות אותם זה לא אומר שמדובר במשימה בלתי אפשרית. לא משנה מאיזה סוג בד עשויה הספה שלכם ולא משנה אילו ריפודים יש לכם בסלון או אפילו באוטו, אפשר לנקות את כל סוגי הכתמים וכל סוגי הלכלוכים שנבדקו אליהם וכל מה שאתם צריכים לעשות זה להקשיב לטיפים והעצות שלנו ופשוט להגיד שלום ולא להתראות לכל הכתמים.

צריכים לנקות בדים וריפודים? הזמינו את הצוות של נקי ברגע: https://www.cleanitnow.co.il