-->
טבע וילונות
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-57575753
מדריך לבחירת וילונות למטבח

מדריך לבחירת וילונות למטבח

וילונות למטבח הם עזר עיצובי אשר יכול להחמיא לכל בית – לא חשוב אם זהו מטבח קטן או גדול, מטבח מודרני או קלאסי, מטבח מעץ מלא או מפורניר או סנדוויץ' – בכל מקרה, וילונות למטבח מותאמים כהלכה יוסיפו נופך איכותי ועיצובי לכל מטבח שתבחרו. יש אינספור של עיצובים, גדלים, צבעים וטקסטורות. אנו נתאים עבורכם פתרונות מתאימים. מילת המפתח איננה עיצוב – אלא שימושיות. במטבח יש חום רב, אשר דורש התייחסות מבחינת בחירת החומרים. עמידות לחום היא פקטור חשוב ומעשי שיש לקחת בחשבון.וילונות במטבח

וילונות מבדים עמידים

דבר חשוב אחר הוא לכלוך – הבישול המרובה במטבח מפזר לכלוך רב באמצעות אדים, שמן ניתז, נוזלים כאלה ואחרים, עשן העולה מן הבישול, חומרי ניקוי שונים כגון אקונומיקה ואחרים – גם מינדף אינו פותר את כל הבעיות הללו ולכן יש לבחור וילונות מחומרים עמידים לכל החומרים הללו ואינם משנים את צבעם כתוצאה מהפגיעה שלהם.

איך נבחר את הצבע של וילון המטבח?

הצבע צריך להיות כזה שאיננו מושפע באופן ישיר ודרסטי. וילונות לבנים, למשל, רגישים יותר מוילונות צבעוניים. החומר צריך להיות חומר עמיד. וילונות מבד רצוי שיהיו מבד כביס, ולכך ישנם וילונות סינטטיים אשר ממלאים את הפונקציה הזו באופן מלא. אם מדובר בוילונות כותנה, ישנם כאלה העוטים ציפוי דק אשר מגן על הבד מפני פגיעה ומשמרים את הצבע והטקסטורה לאורך זמן.

איך נבחר את חומרי הבדים של הוילון? עמידות הוילון, היא מרכיב חשוב ועקרוני בכל שיקול של בחירה בוילונות למטבח ועל כן יש לבחור את הבד או החומר ממנו עשוי הוילון שיתאים לשימוש במטבח.

איך נתאים את הוילון לתאורה במטבח?

שיקול אחר הוא תאורה. יש קודם כל את הרצון לחסוך בחשמל ולהשתמש בכמה שיותר תאורת שמש, לכן הוילון חייב להיות כזה שאיננו מאפיל אלא מאפשר מעבר של תאורת השמש אל המטבח כך שבמשך היום יהיה מספיק אור טבעי ולבשלן המקומי תהיה האפשרות ליהנות במשך היום מאור זה. אור הוא גם אלמנט עיצובי. רצוי שהוילון יאפשר לחלק מן הנוף להשתקף בעדו או בצידו, כך שהאווירה במטבח תהיה חופשיה ומשוחררת.

שדרוג מראה המטבח 

לכן, בכל תכנון של מטבח חדש, אם בקניית דירה או בשיפוץ דירה, ולחלופין אפילו לאחר כמה שנים ללא וילון, יש מקום לשקול את שדרוג מראה המטבח באמצעות תליית וילונות. המטבח פשוט נראה אחרת – גם מטבח שהתרגלתם אליו משך שנים רבות ישנה את פניו וייראה חדש ומחודש – בעזרת תוספת או שינוי של וילונות למטבח.