-->
טבע וילונות
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-57575753
וילון גלילה אטום

וילון גלילה אטום

וילון אטום לאור

וילונות אטומים לאור הם וילונות שכשמם כן הם, אינם מאפשרים מעבר של אור ולמעשה בסגירתם יוצרים חשיכה מוחלטת בתוך חלל הפנים. את אותה התוצאה ניתן להשיג כידוע, גם באמצעות סגירת תריס מובנה, ולכן התקנת וילון אטום לאור מתאימה במיוחד למפתחי חלון שבהם כלל לא מותקן תריס מובנה. שימוש שכיח בווילונות אלה מתקיים בבתי מלון, שבהם לא נהוג כלל להתקין תריסים ולכן נעשה שימוש בווילונות אטומים בכדי לאפשר לאורחי המלון ליצור חשיכה מוחלטת בשעות היום בתוך חדרם.

ליצירת קשר לחצו כאן 053-5757573

האם ישנו גם וילון גלילה אטום?

הפורמט של וילון אטום לאור קיים כמובן בקטגוריית וילונות הבד, אלא שבקטגוריה זו מדובר בווילונות כבדים ועבים מאוד, הדורשים כמות גדולה של בד שארוג בצורה צפופה מאוד על מנת להשיג את האפקט של החשכה מלאה בסגירת הווילון. אלטרנטיבה מעודנת יותר היא וילון גלילה אטום, וילון שעושה שימוש במסך פולימרי צפוף ואטום לאור, כך שבסגירתו נוצרת חסימה מלאה של האור. יחד עם זאת, השימוש בווילון גלילה מתאים מלכתחילה לעיצובים מאוד מסוימים, בעיקר כאלה שמבוססים על סגנון העיצוב המודרני בעל הקווים הנקיים. וילון גלילה אטום יכול לייצר החשכה טובה למדי של חלל הפנים, אך הוא אינו מביא איתו את אותו האופי של וילון בד כבד, שופע ובעל נוכחות.

וילון גלילה אטום

למה נדרש וילון גלילה אטום וכמה הוא עולה?

ובכן, וילון אטום לאור עשוי להידרש בכל חלל בו אפשריות פעילויות הדורשות חשיכה מוחלטת. בחדר מלון די ברור שכאשר האורחים רוצים לנוח בשעת צהריים, הם צריכים להיות מסוגלים להחשיך את החדר כולו. יישום של וילון גלילה אטום הוא שכיח במיוחד במשרדים, הן לאור ההתאמה הגבוהה של פורמט וילון הגלילה לסגנון העיצוב המודרני האופייני כל כך למשרדים והן בגלל שאטימות הווילון מאפשרת הקרנת מצגות על גבי מסך עם מקרן, מה שדורש חשיכה מוחלטת. מן הסתם, וילון גלילה אטום מאפשר גם הצללה מלאה או חלקית של חלל המשרד בשעות בהן השמש קורנת אל תוך החדר ויוצרת הפרעה להתנהלות בתוכו. בהזמנת וילון גלילה אטום מחיר הווילון יכול להשתנות מאוד בהתאם לגודל הווילון ולחומר ממנו עשוי מסך ההאפלה. על המחיר משפיעים כמובן פרמטרים נוספים כמו גובה הווילון, סוג מנגנון הגלילה המותקן בו וסוג תפעול הגלילה (חשמלי או ידני).

בחנות הווילונות טבע וילונות תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמי וילונות גלילה ובכלל זה תוכלו למצוא גם וילון גלילה אטום שיאפשר לכם החשכה מלאה של חלל הפנים במשרד או בבית. אם אתם מחפשים וילון איכותי, וילון גלילה אטום מחיר אטרקטיבי וייעוץ מקצועי בבחירת הדגם המתאים לכם ביותר, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 052-57575753 ונשמח לענות על כל שאלה שיש לכם בנושא.