-->
טבע וילונות
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-57575753
וילונות ונציאנים

וילונות ונציאנים

קולקציית 2018 של וילונות ונציאנים במבחר צבעים, דגמים וסגנונות המותאמים לבית, למשרד ולכל סוג וגודל של חלון.

וילונות ונציאניים מייצרים אווירה ומהווים תחליף מעוצב, אלגנטי ויוקרתי לתריסים הרגילים ניתן לשלוט בקלות על כמות האור החודרת מבחוץ פנימה באופן מדויק ועדין. המבחר שלנו עשיר, מרהיב, צבעוני וחדשני.

כל וילון ונציאני מעניק לעיצוב הפנים של הבית סגנון אחר לשילוב מושלם בין עיצוב מרשים לפרקטיקה ברמת איכות גבוהה ביותר. הונציאנים ניתנים לשימוש במגוון המפתחים והחלונות ובמיוחד אם ישנם חלונות קטנים, צרים וכדומה, שלא מתאימים להתקנת תריסים - וילון ונציאני למשרד הוא פתרון הצללה אידיאלי בעיקר למשרד.

מבחר של וילונות ונציאניים כולל חומרים שונים, בדים בטקסטורות מיוחדות בהתאם לטרנדים האופנתיים המובילים ביותר.

פרקטיות ואסתטיות עיצובית

השירות שלנו אישי ומותאם לכל לקוח ולקוח - במקום שאתם תגיעו אלינו - אנחנו מגיעים ישירות אליכם, למשרד, לבית, לבית העסק עם הקטלוג שלנו במטרה להעניק לכם ייעוץ מקצועי והתאמה מושלמת. כיום לא רק בתים מאובזרים בוילונות ונציאנים אלא גם בתי עסק כמו משרדי עורכי דין, בתי קפה, מספרות, מכיוון שמדובר בעניין פרקטי. היתרונות הם הגנה מפני השמש, וויסות כמות האור החודרת אל המקום וכפתרון הצללה והסתרה מהמתחולל ברחוב, אנשים החיים בבתים פרטיים או בקומות ראשונות בבניינים לא מהססים להצטייד בפתרון הצללה כמו הדגם הונציאני.

אך מעבר לכך מדובר בעניין אסתטי. תחושת החום בחלל המשרדי או הביתי, נעימות ואינטימיות. לא מדובר כלל בפרט שולי לדוגמה, כאשר לקוח נמצא במשרד לעורכי דין ברצונו להרגיש שהוא נמצא במקום אינטימי, מוגן ממבטים. במשרד של אנשי עסקים הדגם הונציאני תורם בהחלט לגיבוש הרושם של קליינטים הבאים לסגור עסקאות. 

וילונות ונציאנים לעיצוב המשרד

התקנת וילון ונציאני בקפיטריה של המשרד מומלצת מאוד מבחינה עיצובית מכיוון שמדובר במראה שיקי מאוד. לרוב בעלי משרדים מעוניינים להעניק רושם שכזה לכל הבא למקום, מי מכם שמהססים בין המראה המודרני לבין המראה הקלאסי, הוילון הונציאני הוא הפתרון האידיאלי עבורם. הוא מייצר תחושת נינוחות מבלי ליפול למראה המיושן אך גם לא לנטות לכיוון המודרני - עתידני מדי.

הרושם נוצר לא רק מהדיאלוג המנוהל אלא גם מפרטים הנראים לנו חסרי חשיבות כמו ריהוט המשרד ועיצובו ולכן, כל בעל עסק מצליח אסור שיוותר על כך. קיימת חשיבות ענקית לעיצוב המקום והוילונות הם חלק גדול מהתוצאה הסופית, הם משפרים לעין ערוך את הניראות והאווירה במשרד. משרדחשוף, פתרונות הצללה כל שהם,  יראה שונה לחלוטין, ישדר מסר ואווירה שונה לחלוטין מחדר שמעוצב עם וילונות מסוג ונציאנים.

וילונות ונציאנים לעיצוב הבית

עיצוב בית שונה בקצת מעיצוב משרד או כל עסק אחר וזאת מכיוון שלכל אחד מטרות וצרכים שונים. בבית פרטי ניתן להתקין וילונות בכל חדר למעשה, אך הבחירה משתנה מחדר לחדר. כמובן שבוילון מסוג זה מדובר בבד שמגן היטב מפני כמות אור השמש החודרת אל חלל החדר. שנית, אופן ההתקנה הוא ייחודי מכיוון שמדובר בהתקנה פנימית העוברת בתוך הקיר.

עבור אלו מביניכם שאינם שמעו על הדגם הזה, מדובר בשלבים מאוד דקים, מעין תריסים. מדובר בסוג של וילון לסלון שהוא וילון מאוד אלגנטי ולכן אידיאלים לחדר הסלון ולמשרדים. חומרי הגלם שממנו הוא עשוי הם אלומיניום, עץ או דמוי עץ. קיימות שתי אפשרויות של מנגנון, אתם יכולים לתפעל אותו באופן ידני או חשמלי. כמובן שוילון כזה פחות יתאים לחדר ילדים למשל מכיוון שהמראה שלו "קר" מדי ולא מתאים לחדר בו הסגנון הרצוי הוא "עליזות".