-->
טבע וילונות
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-57575753
וילונות מעוצבים למשרד

וילונות מעוצבים למשרד

אם פעם היינו נכנסים למשרד עורך הדין או סוכן הביטוח שלנו והיינו נתקלים בריהוט חסר כל סגנון, פרקטי בעיקר ללא שום חן ואסתטיות, אין זה עוד כך כיום. היום גם בעלי משרדים מעניקים חשיבות רבה לעיצוב מקום עבודתם. הם לרוב נעזרים בשירותיהם של אדריכלים ואלה לא מזניחים שום פרט בעיצוב חלל העבודה. החל מבחירת הריהוט וכלה בבחירת מראות, חפצי נוי ווילונות, מעצבי הפנים משקיעים זמן רב בבחירה ורכישת הריהוט ופריטי העיצוב למשרד. וילונות מעוצבים למשרד הפכו לאהודים מאוד ואין מעצב פנים שמדלג על כך.

משרד עם וילונות גלילה

וילונות במשרד כמשפיעי אווירה

בעלי משרדים רבים מעוניינים במשרד בעל עיצוב מרהיב בכדי שיהיה מהנה לשהות במקום עבודתם עבורם וגם עבור לקוחותיהם ושאר עובדיהם. המחקרים שפורסמו בשנים האחרונות בתחום שביעות רצון העובדים, סיפוק עצמי מהעבודה וכדומה מצאו כי אחד הקריטריונים המשפיעים לחיוב על תפוקת העובד ועל סיפוקו מהעבודה הינו מראה מקום עבודתו. אנו מבלים את מרבית יומנו במקום העבודה וכמו שהכרחי לנו להיכנס לבית בו אנו מרגישים טוב כך חשוב שנקבל תחושה טובה בהגיענו למשרד.

היתרונות בוילונות למשרד

  • ריהוט וילונות מעוצבים למשרד תורמים למראה המשרד ויוצרים תחושה של הרמוניה, אלגנטיות ונעימות.
  • וילונות מעוצבים למשרד נבחרים על פי טעמכם האישי, כמו הריהוט ושאר החפצים, הם משקפים את האופי שלכם ואת הרושם שהנכם רוצים ליצור אצל כל אדם הפוקד את משרדכם. כלומר, מעבר לסיפוק שזה מביא לכם, עיצוב משרד גם תורם לרושם חיובי אצל הלקוחות.
  • ריהוט וילונות מעוצבים למשרד משפיעים באופן לא מודע על לקוח פוטנציאלי והוכח כי הסיכויים לסגור עסקה גדלים כאשר הלקוח אינו מרגיש בסביבה עוינת אלא בטוחה.
  • פרט לתמורות עבור בעל המשרד ולקוחותיו, מראה המשרד תורם כמובן גם להישגי העובדים. מנהל שרוצה להניע את עובדיו חשוב שיעניק להם מקום עבודה נעים שבו ירגישו טוב. אחת מהדרכים היא התקנה של וילונות למשרד.

היוקרתי ומודרני או הביתי והקלאסי

בשלב בחירת וילונות מעוצבים למשרד יש לקחת בחשבון בראש ובראשונה את מה שהנכם מעוניינים לשדר. האם ברצונכם ליצור רושם קצת פורמאלי וריחוק ביניכם לבין הלקוחות או שלהיפך, הנכם מעוניינים ליצור קירבה וכמה שיותר אינטימיות. אם טרם בחרתם את ריהוט המשרד, כמובן שכל האופציות פתוחות בפניכם, הרי ריהוט משרדי למשרד הינה פעולה התשפיע רבות על העיצוב. במצב והריהוט כבר נרכש, יש לקחת בחשבון את הסגנון שלו ולהתאים להם וילונות מעוצבים למשרד. לרוב, אנו משייכים אוטומטית מודרניזם לקור ונוקשות ואת הסגנון הקלאסי לחום ונעימות אך אין זה נכון בהכרח. ביכולתכם ללכת על מראה עתידני נוקשה מודרני מאוד והנכם יכולים גם לבחור בריהוט מודרני בעל קווים נקיים, מינימליסטי מאוד אך נעים לעיניים וליצור חמימות בעזרת וילונות מעוצבים למשרד ושטיחים. גם טפטים יכולים לתת מראה יותר רך לחדר. בסופו של דבר מדובר בטעם אישי של כל אחד ועל טעם.. אין מה להתווכח!