-->
טבע וילונות
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-57575753
עיצוב דירה שכורה

עיצוב דירה שכורה

אין זה סוד שמחירי הנדל"ן הגבוהים בארץ מקשים מאוד על זוגות צעירים להגיע לדירה משלהם. עד לפני מספר שנים לא רב כמעט כל זוג היה רוכש דירה מייד לאחר החלפת טבעות אירוסין, אולם כיום, בשל המחירים הגבוהים זוהי משימה כמעט בלתי אפשרית. 

שיפוץ דירה שכורה

כתוצאה מכך, יותר ויותר זוגות נאלצים לעבור ולגור בדירה שכורה עד שמחירי הדירות ירדו במקצת, או שלחילופין, הם יצליחו לחסוך מספיק כסף בשביל לרכוש דירה קטנה במחיר מופקע. אין ספק שבשעה זו שכירת דירה היא החלטה כלכלית נבונה אולם מטבע הדברים יש לה חסרונות לא מועטים כאשר אחד החסרונות המרכזיים אשר טמונים במגורים בדירה שכורה הוא העדר היכולת לשפץ. שיפוץ דירה שכורה הוא צעד בלתי כלכלי בעליל שכן ההוצאה הגבוהה של השיפוץ תרד לטמיון כאשר תחליטו לעזוב את הדירה. יחד עם זאת, במחיר נמוך יחסית אפשר לגרום לדירה השכורה להראות טוב בהרבה, וזאת באמצעות שימוש בבדי טקסטיל שונים. כיצד עושים זאת נכון? על כך בכתבה הבאה:

חלון גדול בידרה עם וילונות לסלון מבד

שימוש בוילונות בהירים

אין הרבה דברים שיכולים לשפר את חזות החלל יותר מאשר וילונות גדולים שמתבדרים ברוח. כלל, וילונות בהירים מתאימים לדירות קטנות או חשוכות שכן הם יוצרים אשלייה של חלל גדול ולא חוסמים את מעט האור שנכנס לדירה. במקרים מסויימים אפשר להשתמש בוילונות כותנה כהים אולם מומלץ לעשות זאת רק במידה שהחלל הוא מספיק גדול, כך שהאשלייה האופטית של ההקטנה בשל הצבע הכהה לא תהיה משמעותית. כמו כן, במידה שיש לכם בית עם חלונות קטנים יחסית, שימוש בוילון ארוך שמגיע עד לפאתי הרצפה עשוי ליצור אשליה של חלון גדול, מה שיתרום ללא צל של ספק לעיצוב הפנים של הדירה.

כיסוי חדש לספות

עוד חסרון מרכזי של מגורים בדירות שכורות הוא שאנו לרוב לא נהיה מעוניינים לרכוש עבור הדירה השכורה מערכת רהיטים יקרה במיוחד ולרוב נסתפק בסלון ישן מבית ההורים או בסלון זול במיוחד, מהסוג שאפשר למצוא בחנויות הרהיטים שבדרום תל אביב. הבעיה עם פריטי הריהוט הללו שהם מתבלים מהר מאוד ואחרי זמן קצר כבר קשה מאוד להנות מהם. כאן בדיוק נכנסים בדי הריפוד לתמונה. בהשקעה זעומה של מספר שקלים ל "מטר רץ" אפשר לקנות גלילי בד איכותיים ולצפות בהם את הרהיטים. כך, לדוגמא, אפשר לקחת עשרים מטר של בד יפה ומיוחד, לצפות בו את הספות בסלון, להכין מפה לשלחן שבחדר האוכל ואפילו להשתמש בשאיריות על מנת להכין וילונות או מפיות קטנות (מהסוג שניתן להניח על הטלוויזיה או על שידות הלילה שלצד המיטה.