-->
טבע וילונות
A
A
A
A
יצירת קשר
שילחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-57575753
התאמת וילונות לחדר הילדים

התאמת וילונות לחדר הילדים

רכישה של וילונות לחדר הילדים עשויה להיות מורכבת מהצפוי. וילונות הם מרכיב חשוב בחדר הילדים מכיוון שהם משפיעים גם על מראה החדר וגם על התאורה שבו. על הוילונות להיות שימושיים, בטיחותיים ועמידים מצד אחד ומן הצד השני גם להשתלב עם עיצוב החדר ומראה הרהיטים. כפי שנראה בהמשך, גם לגוון הריהוט תהיה השפעה לגבי הבחירה בצבע הוילונות ובאופיים ובאופן כללי ניתן לומר כי על הוילונות יש לחשוב כבר בשלבי התכנון של עיצוב החדר.

תאורה וצבע

התאמת וילונות לחדר הילדים   במידה ואין תריסים הוילונות בחדר הילדים משמשים למעשה כאמצעי לאטימת אור. משמעות הדבר היא כי הבחירה בוילון ובחומר ממנו הוא עשוי תשפיע על התאורה בחדר ויש לחשוב האם ברצונכם בחדר מואר יותר או פחות. יש לזכור כי אטימת אור טובה, עבור חלונות ללא תריסים, חשובה על מנת לאפשר לילדים להמשיך ולישון בשעות הבוקר המוקדמות לאחר זריחת השמש. במידה ובחדר יש רהיטי ילדים בהירים ניתן למעשה לשלב כל גוון של צבע ובחירת הוילונות הופכת לפשוטה יותר. במידה והרהיטים בחדר אינם בהירים רצוי להתייעץ עם מעצב פנים על מנת להתאים את צבע הוילון.

וילונות כאמצעי עיצובי

מעצבים רבים רואים בוילונות אמצעי להחיות את חדר הילדים ולהכניס בו צבע. וילונות יכולים בהחלט להוסיף חיות לחדר ילדים שנותן הרגשה אפרורית מדי. כאשר הוילונות משמשים כאלמנט דקורטיבי ולא לאטימת אור, ניתן להשתמש במגוון רחב מאוד של בדים וצבעים להכנתם. על ידי שימוש בבד רב ניתן ליצור מראה דקורטיבי מעניין וליצור משחקים מעניינים בין הוילון, הריהוט והתאורה. אביזרים נלווים, התקנה ובטיחות: עם הוילונות מגיעים אביזרים נלווים שגם המראה העיצובי שלהם הוא בעל חשיבות. דוגמה לכך היא מוט הוילון שיכול להיות עשוי מחומרים שונים כגון עץ או מתכת. כאשר ניגשים להתקין את הוילונות יש לקחת בחשבון אלמנטים בטיחותיים ושימושיים.

הגורמים העיקריים הקשורים להתקנה שיש לקחת בחשבון הם:

  • גובה התקרה
  • גובה החלון 
  • חשוב מאוד גם לקחת בחשבון את בטיחות הילדים, במיוחד כאשר מדובר בילדים מתחת לגיל חמש וכשמדובר בוילונות ונציאניים או בסוגים אחרים של וילונות העושים שימוש בחוטי משיכה.
  • גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא שוילונות בחדר הילדים יתלכלכו לעיתים קרובות. לכן מומלץ שהוילונות בחדר הילדים יהיו עשויים מחומרים שניתן לכבס בקלות.
  • רצוי גם לדאוג לכך שניתן יהיה להסיר ולהחזיר את הוילונות בקלות על מנת לכבס ולרענן אותם.

לסיכום, וילונות בחדר הילדים הם אמצעי נפלא לאטימת אור וליצירת מראה משובב נפש בעת ובעונה אחת. כאשר מדובר ברהיטים בהירים ניתן לשחק עם שלל צבעים וגוונים על מנת להחיות את החדר. חשוב מאוד שהוילונות יהיו עשויים מחומר שניתן לכבס בקלות ושניתן יהיה להסיר ולהרכיב אותם מחדש בקלות. חשוב גם למדוד ולהתחשב בגובה התקרה ובגובה החלון לפני שבוחרים ומתקינים.